14 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter wil ze geen van allen. Ook de 365 graden beker niet. Dus dan haar maar gewoon blijven helpen met een gewone beker. 🤣🤣🤣🤣🤣 Ben benieuwd of je meer Suc6 hebt

4 jaar geleden

Ik heb er nu 1 van de wibra, daar zit een zachte tuit aan en daar drinkt onze dochter goed uit! Al die andere bekers wilde ze ook niet en de 360graden beker snap ik zelf nieteens 😆

4 jaar geleden

Reactie op Sn1997

Ik heb er nu 1 van de wibra, daar zit een zachte tuit aan en daar drinkt on ...
En hij lekt niet. Komt echt pas wat uit als ze eraan zuigt of er een beetje in bijt

4 jaar geleden

Ik heb deze voor mijn dochter. Het drinken gaat goed en is een anti lekbeker van het merk Nuby. Het is een anti lekbeker maar omdat mijn dochter het leuk vindt om met haar vingertje in het tuitje te drukken en te laten schieten komt er wel wat uit 😂. Gekocht bij de Etos.

4 jaar geleden

Onze dochter begreep de tuitbeker niet. 360 graden beker van Munchkin gaat perfect!

4 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik heb deze voor mijn dochter. Het drinken gaat goed en is een anti lekbeke ...
Deze hebben wij ook! En dat laten schieten doet dochter ook altijd 😂 en vandaag heeft ze die tuut los gekregen dus lag er nog water overal😂

4 jaar geleden

Ik volg even.. De kleine fles voor de melk daar gaat ze mee spelen. De 360 graden die snapt ze nog niet. Maar welke fles dan 🤷‍♀️🙈 kan moeilijk duizend flessen gaan kopen. Onze dochter is 8.5 maand

4 jaar geleden

Ik heb deze van dr brown voor mijn zoontje (8 maanden) en is anti-lek, heel handig. Ging meteen goed. De 360 beker snapt hij ook nog niet 😅

4 jaar geleden

Ik heb een siliconen beker met tuit deksel van liewood. Werkt heel handig en is prima Antilek en gooi proof 😂

4 jaar geleden

De 360 snapte onze dochter dus ook steeds niet maar vorige week probeerden we het nog eens en ineens drinkt ze er goed uit en wil ze niets anders meer. Mijn tip: af en toe dus even laten proberen ;)

4 jaar geleden

Wij hebben nu dus de 360 graden beker van munchkin en die snapte ze in 1 keer Na 3 flessen te hebben geprobeerd hebben we de goeie gevonden

4 jaar geleden

Wij hebben de Hema waterfles grote hit 360 graden was nog te ingewikkeld

4 jaar geleden

Hier gebruiken we de 360 grade beker van munchkin Uit de fles wilt ze alleen maar melk drinke en meer niet De beker is ideaal

4 jaar geleden

Reactie op Loon_21

De 360 snapte onze dochter dus ook steeds niet maar vorige week probeerden ...
Oh dankjewel haha