26 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou tussen 300 en 400 verwachten te betalen. Tweedehands meubels worden heel snel minder waard.

4 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands kamer aangeschaft voor 150 euro. En absoluut in zeer nette staat. Nieuw was de complete set al gauw 700 euro

4 jaar geleden

Heb ook een beetje gekeken op marktplaats; voor €200 - €300 heb je echt al hele leuke babykamers...! Veel plezier met rondneuzen! ☺️☺️

4 jaar geleden

Hier een ledikant met commode inclusief plankje en matrasje voor €110 gekocht. Oorspronkelijke prijs was kennelijk €500

4 jaar geleden

Ik schaf geen babykamer aan🙈 een ledikant en een grote kast van muur tot muur vind ik voldoende.

4 jaar geleden

Wij hebben een bbykamer via marktplaats gekocht. Absolute nieuwstaat, geen gebruiksspoor/beschadiging te bekennen. Nieuw was die laatst in de reclame voor €500, wij hebben er nu €300 voor betaald. Normaal zou ik dat tweedehands niet uitgeven voor iets wat 500 nieuw kost, maar omdatie als nieuw was toch gedaan. Dus tis gewoon echt kijken hoe iets er nog uitziet.. bij 3 jaar kan iets goed uitzien, maar ook totaal niet.. wat vragen ze er zelf voor? K zou daarbij ongeveer rond de 400 denken.... tenzij die nog altijd te koop is en ook weleens goedkoper in de aanbieding is.

4 jaar geleden

Je hoeft toch ook niet een hele babykamer aan te schaffen? Je kunt ook alles gewoon los kopen en het zo duur maken als je zelf wilt. Wij hebben een ladekast van Ikea als commode, ledikant ook van Ikea en een kast met webbing van de Kwantum. Was denk ik in totaal iets van €500. Maar je kunt natuurlijk ook dingen tweedehands kopen.

4 jaar geleden

Reactie op fesi

Je hoeft toch ook niet een hele babykamer aan te schaffen? Je kunt ook alle ...
Nee, het hoeft niet, het is ieders vrije keus. Net zoals wel of niet inhoudelijk reageren op de vraag van een topicstarter...

4 jaar geleden

Ik zoek dagelijks, ik heb enkel een ledikant, co sleeper en ladekast nodig die ons kind voor altijd kan gebruiken. We hebben echter al een ingebouwde kast in de kamer staan. Vergeleken 2e hands op marktplaats vragen ze te veel en koop ik deze dingen gewoon nieuw voor 20 eu meer dan de vraagprijs op dingen bij mij in de buurt waar vaak ook al goed gebruik van is gemaakt.

4 jaar geleden

Wij hebben een complete babykamer voor 160 euro via marktplaats gevonden. Ik zou zeggen dat tussen 1/3 en 1/2 van de originele prijs een passende prijs is voor tweedehands. Je koopt in een outlet ooit ook babykamers tegen 50 of 70% korting. En een beetje onderhandelen mag altijd als je iets tweedehands koopt 😉

4 jaar geleden

Vooral bij 2de hands goed informeren waar het gekocht is? Wanneer? Hoe vaak en lang het gebruikt is? Gebruiksaanwijzing? En geen opknapper. Ik ben geslaagd bij de eerste voor een mooie bijt vrije complete kamer 150

4 jaar geleden

Wij hebben net via marktplaats een mooie babykamer gekocht voor €220. Nieuw was diezelfde kamer ruim €900.

4 jaar geleden

Is Ikea nog een idee? Wij bestellen daar een ledikant een hang/leg kast en de hemnes kast als commode. Ik persoonlijk vind een babykamer van €900 niet nodig en duur.

4 jaar geleden

Wij hebben bij de 1e ook een 2e hands kamer gekocht. Deze was nieuw 1300. Wij hebben deze kamer gekocht voor 500 maar ook veel extra spullen bij gekregen zoals flessenwarmer, badje met standaard, aankleed kussens met hoezen, klamboe, aerosleep matras en hoezen, en beddengoed.

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een babykamer samen gesteld: ledikantje via mp van bopita €100 (je kan ze nog goedkoper krijgen maar deze was nog helemaal zgan, krasvrij en 4 min rijden van ons huis) 2 ikea malm kasten als commode en opbergruimte, 4 lades, voor €100 zelf kruidenplankjes gekocht bij ikea, 2 stuks boven de commode gehangen, 8€ een smaller , hoger kledingkastje voor kids voor €100 met 3 setjes van 5 hangers die volgens mij 5 euro per set waren (15€) en van die witte opbergboxen van ikea om in te ordenen in mn commode lades, samen ook zo’n €15 Al met al dus zo’n €338 kwijt dankzij ikea, marktplaats! Verder kleed ik het aan met een rolgordijn wat we al hadden, gordijnen van €50 ikea, een kleed, een grote giraffe knuffel van h&m en kleine spulletjes, rotan spiegels. Misschien ben ik dan €500 kwijt voor de gehele babykamer 🤗 vind ik meer dan zat

4 jaar geleden

Zo hebben wij het gedaan!

4 jaar geleden

Ledikantje van bopita

4 jaar geleden

Kast Ikea

4 jaar geleden

Ik had mijn babykamer compleet met ledikantje met ombouw peuterbedje, commode, plank boven commode en kledingkast, voor 100! Ziet er nog hartstikke mooi uit!

4 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Ledikantje van bopita
Wat schattig, die 🦒 die boven het bedje uitkijkt. Ziet er mooi uit het kamertje.