123 Reacties

5 jaar geleden

Kan je adhv de nipt test dus ook zien wat het geslacht is??? Dat wist ik helemaal niet! 😭 Hoeven we dus niet te wachten tot de 20-weken echo. Ik ben blij!

5 jaar geleden

Hey! Ikzelf ben ook van België. 22 ste bloed laten nemen & ook nog aan het wachten. ( uz Leuven. ) jij?

5 jaar geleden

Reactie op toju94

Kan je adhv de nipt test dus ook zien wat het geslacht is??? Dat wist ik he ...
Dacht dat ze dit alleen in België doen..?

5 jaar geleden

Reactie op lauraaaa-24

Echt waar?? Wat een onzin! In Nederland zijn er zo veel minder mogelijkheden lijkt wel. 🥺

5 jaar geleden

krijg je in nederland ook het geslacht te weten? ik wacht ook nog op mijn uitslag. zal gebeld worden maar ze hebben me niet verteld dat ik het geslacht ook kreeg te horen. zou ik wel super graag willen namelijk haha

5 jaar geleden

Ik ben ook van België en ben ook ongeduldig op mijn uitslag aan het wachten. Ook 21/1 laten afnemen.

5 jaar geleden

Ik heb de 26e laten prikken. Ben benieuwd wanneer we de uitslag krijgen. Geslacht weten we al voor 90% 😊

5 jaar geleden

In Nederland krijg je het geslacht NIET te horen. Dat komt doordat ze in Nederland de geslachtschromosomen niet mogen onderzoeken. Dit is wettelijk vastgelegd.

5 jaar geleden

Reactie op SelB

Ik ben ook van België en ben ook ongeduldig op mijn uitslag aan het wachten ...
In welk ziekenhuis?

5 jaar geleden

Reactie op toju94

Kan je adhv de nipt test dus ook zien wat het geslacht is??? Dat wist ik he ...
Ja dan kan, je kon dat op je formulier mee aanduiden. Maar ik als ik zo lees bij de andere Nipt test topic. Leek het alleen in België te zijn en niet in Nederland. Alhoewel er veel vrouwen wegens lockdown in België bloed zijn wezen prikken. Ik vraag me af of ze ook het geslacht mee krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op Lauradevroey

In welk ziekenhuis?
In Hasselt Jessa ziekenhuis.

5 jaar geleden

Reactie op Lauradevroey

Hey! Ikzelf ben ook van België. 22 ste bloed laten nemen & ook nog aan ...
Ik was naar GZA Sint Jozef in Mortsel (Antwerpen) lijkt voor eeuwig te duren. Wacht ondertussen een week hopelijk word het geen 2 weken😭

5 jaar geleden

Reactie op lauraaaa-24

Hoorde ook zo iets vallen, geldt dat ook voor de mensen die in NL wonen en in België test zijn gaan afleggen ?

5 jaar geleden

Reactie op toju94

Echt waar?? Wat een onzin! In Nederland zijn er zo veel minder mogelijkhede ...
Wel jammer, vraag me af wat de reden zou zijn 🥴

5 jaar geleden

Het klopt idd dat je aan de hand van het onderzoeken van bloed het geslacht van de baby te weten kunt krijgen. Al vanaf week 5 is dat mogelijk, maar Nederland doet het niet en de ziekenhuizen doen het geslacht pas laten weten met 20 weken echo.

5 jaar geleden

Ik zat er compleet naast 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Vavaa

Ik heb de 26e laten prikken. Ben benieuwd wanneer we de uitslag krijgen. Ge ...
Aawh wil je het al delen ? Hopelijk bevestigd de nipt test het ook!😊

5 jaar geleden

Reactie op SelB

Ik ben ook van België en ben ook ongeduldig op mijn uitslag aan het wachten ...
Pff ben ik voel je volkomen! Hopelijk duurt het geen 2 weken

5 jaar geleden

Reactie op Lauradevroey

Hey! Ikzelf ben ook van België. 22 ste bloed laten nemen & ook nog aan ...
Ik ook van België en de 22ste bloed laten nemen. Ook via UZ Leuven ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Melodyyy

Pff ben ik voel je volkomen! Hopelijk duurt het geen 2 weken
Ieder moment lijkt wel eeuwen te duren, en ik heb zelfs al nachtmerries erover gehad. Idd laten we hopen dat dit geen 2 weken zal duren.