Zijn er een paar dames die hun uitslag al hebben binnen gekregen. En ook de sex van de baby hebben? Zoja (en als je het wilt delen) wat krijg je? 😍 En zat je gevoel er op of dr naast ?😅 (zelf ben ik nog op mijn resultaat aan het wachten was 21/01 bloed gaan trekken ben zelf van België)
Kan je adhv de nipt test dus ook zien wat het geslacht is??? Dat wist ik helemaal niet! 😭 Hoeven we dus niet te wachten tot de 20-weken echo. Ik ben blij!
krijg je in nederland ook het geslacht te weten? ik wacht ook nog op mijn uitslag. zal gebeld worden maar ze hebben me niet verteld dat ik het geslacht ook kreeg te horen. zou ik wel super graag willen namelijk haha
In Nederland krijg je het geslacht NIET te horen. Dat komt doordat ze in Nederland de geslachtschromosomen niet mogen onderzoeken. Dit is wettelijk vastgelegd.
Kan je adhv de nipt test dus ook zien wat het geslacht is??? Dat wist ik he ...
Ja dan kan, je kon dat op je formulier mee aanduiden. Maar ik als ik zo lees bij de andere Nipt test topic. Leek het alleen in België te zijn en niet in Nederland. Alhoewel er veel vrouwen wegens lockdown in België bloed zijn wezen prikken. Ik vraag me af of ze ook het geslacht mee krijgen.
Het klopt idd dat je aan de hand van het onderzoeken van bloed het geslacht van de baby te weten kunt krijgen. Al vanaf week 5 is dat mogelijk, maar Nederland doet het niet en de ziekenhuizen doen het geslacht pas laten weten met 20 weken echo.