9 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn een weekje naar Italië geweest en hebben toen vooral de draagzak gebruikt. Baby was toen 3 maanden en het was fijner vanwege het heuvelend landschap en beroerde stoepen. Maar een buggy is wellicht ook wel fijn. Ik zou op marktplaats een simpele halen die klein opgevouwen kan worden en zo in het vliegtuig kan. Verder voor ons heel belangrijk toen, een speenkoord en een lekker dekentje in het vliegtuig. Zoveel mogelijk bagage inchecken ook handbagage die je onderweg niet nodig hebt zodat je je handen vrij hebt. Tja luiers daar geen idee, ze nemen veel ruimte in beslag dus als je plek hebt kun je ze van thuis meenemen, kwa gewicht us het niks. Wij hebben ze daar gekocht naar waren niet duur
4 jaar geleden
Ik zag laatst dater verschillende bedrijven zijn waar je een bijv een yoyo kinderwagen kan huren voor bijv een weekje. Makkelijk mee te nemen in het vliegtuig en weegt weinig. Hoef je zelf nog niet over tot aankoop als je van plan bent je eigen kinderwagen volledig te gebruiken bij terugkomst
4 jaar geleden
Ik heb nu een buggy besteld waarvan de rugleuning compleet plat kan en die erg klein opvouwt. Dus ben benieuwd als ik hem binnen krijg maar even proberen
4 jaar geleden
Ik heb een koelstra buggy gekocht via Marktplaats voor €15.
Deze kan helemaal plat en mag mee het vliegtuig in.
Wij gaan naar Lanzarote 11 januari (dan is hij 5 maanden)
Voeding neem ik wel mee (krijgt Pepti) en luiers koop ik daar. Overdag doe ik een zwemluier aan en die heb ik wel gekocht.
4 jaar geleden
wij zijn toen de kleine 3 maanden was naar fuerteventura geweest. Wij hebben kinderwagen met reiswieg mee genomen wat wij ideaal vonden!(wij hebben de hele kinderwagen wel als ruimbagage in gecheckt) de kleine kan er in slapen en ook nog wat spelen, aangezien wij daar geen box bij de hand hadden. wij zijn 6 dagen geweest en hebben 1,5 pak luiers mee genomen. je mag bij de meeste vliegmaatschappijen voor je baby gratis 10 kg ruimbagage mee nemen (luiers wegen gelukkig niet zo zwaar)en een kinderwagen.
Vooral heerlijk genieten van je vakantie!
4 jaar geleden
Wij zijn begin november met onze kleine man naar Curaçao geweest voor ruim 2 weken. Wij hadden wel eigen voeding mee en luiers/doekjes voor de eerste paar dagen. Je neemt al zoveel spullen mee voor de kleine, luiers kan je beter op locatie kopen. Scheelt een hoop gesjouw 😅 wij hadden een buggy gekocht via marktplaats met reiswieg erop, een uitkomst! Bij het zwembad/stand kon de kleine daar lekker in slapen, zonder dat je gelijk naar je kamer terugmoet.
Verder zou ik de tip willen geven om neusspray/zoutoplossing capsules mee te nemen en je thermometer/zetpillen! Omdat je niet weet hoe de kleine reageert op warmte..
Oh en neem vooral niet teveel kleding mee, onze kleine lag grootste gedeelte van de dag alleen in z’n luier of met romper aan in de wagen. Wij hadden wat wasmiddel meegenomen, zodat ik kon wassen als dit nodig was. Ook voor het geval er poepexplosies waren 🤣