11 Reacties

4 jaar geleden

Pfoe! Internet wil beweren dat kinderen van 6 tot 9 maand in 74 zitten en van 9 tot 12 maand in 80. Dus ideaal, net die overgang 🤣. Misschien toch beide? Straks krijgt ze een groeispurt en past ze 74 niet, maar ja.. straks staat ze even stil en is 80 veel te groot.

4 jaar geleden

Ik zou alleen een skipakje kopen, ben je gelijk klaar. Die kan ze dan lekker warm over haar eigen 'normale' kleding aan. Beter wat te groot dan te klein, dus maat 80 dan.

4 jaar geleden

Zou gewoon de grote maat 80 doen. Kleiner maken, oprollen etc kan je altijd nog doen. Groter maken helaas niet…. En de vraag is natuurlijk ook hoe erg het is als de beentjes wat te lang zijn. Lopen doet ze dan nog niet.

4 jaar geleden

Tegen die tijd bij dilling bestellen misschien?☺️

4 jaar geleden

Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en heeft maat 74 over geslagen dus zou zonde zijn!

4 jaar geleden

Ik denk dat het wel van het formaat baby afhangt. Onze oudste dochter deed op 1 jaar pas 80cm aan.

4 jaar geleden

Vinted is ook een uitkomst! Is het niet zo zonde als je het niet veel gebruikt. En kan je het daarna evt. weer doorverkopen. Ik zou ook voor iets te groot gaan. Wel grappig als ik lees over maten, maat 74 heeft onze 'kleine' man nu al.. Net 5 maanden. 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anna945

Ik zou alleen een skipakje kopen, ben je gelijk klaar. Die kan ze dan lekke ...
Dit zou ik ook doen!

4 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Tegen die tijd bij dilling bestellen misschien?☺️
En die rekken ook fijn mee en gaan daardoor lang mee. Volgens mij zag ik een kortingscode van 20%, laat maar weten als ik die op moet zoeken

4 jaar geleden

Ik zou ook voor skipak gaan en evt een kledingbundel via Vinted bestellen. Dan ben je voor weinig klaar. Maatje 80. Buiten dat, veel plezier! Lijkt me prachtig! Leuke herinneringen maken!

4 jaar geleden

Thanks allen! Gaan tzt dan waarschijnlijk via Vinted voor een goed skipak en warme items 🤗.