Wij gaan eind mei naar IJsland met onze dochter dan van 9 maanden oud. De temperatuur zal daar dan tussen de 0-10 graden zijn overdags. Echter kan het weer daar zo omslaan naar regen/sneeuwstorm etc.
Nu twijfel ik of ik nu nog in de wintersale wat warme items moet gaan scoren aangezien in mei waarschijnlijk weinig wollen/gebreide warme kleding te koop zal zijn in NL 🙈. Ze zit nu tussen 62-68 in qua maat (nu 5,5 maand oud). Gok ik op maat 74? Of toch ook wat warme dingen in maat 80 halen?
Vind het alleen zo zonde omdat ze die kleding hier in NL dan niet meer aan gaat hebben in het voorjaar dus wil niet de verkeerde maat kopen 😐.
Als iemand anders nog een ander idee heeft hoor ik dat graag 😂👍🏻
Pfoe! Internet wil beweren dat kinderen van 6 tot 9 maand in 74 zitten en van 9 tot 12 maand in 80. Dus ideaal, net die overgang 🤣.
Misschien toch beide? Straks krijgt ze een groeispurt en past ze 74 niet, maar ja.. straks staat ze even stil en is 80 veel te groot.
Ik zou alleen een skipakje kopen, ben je gelijk klaar. Die kan ze dan lekker warm over haar eigen 'normale' kleding aan. Beter wat te groot dan te klein, dus maat 80 dan.
Zou gewoon de grote maat 80 doen. Kleiner maken, oprollen etc kan je altijd nog doen. Groter maken helaas niet…. En de vraag is natuurlijk ook hoe erg het is als de beentjes wat te lang zijn. Lopen doet ze dan nog niet.
Vinted is ook een uitkomst! Is het niet zo zonde als je het niet veel gebruikt. En kan je het daarna evt. weer doorverkopen. Ik zou ook voor iets te groot gaan.
Wel grappig als ik lees over maten, maat 74 heeft onze 'kleine' man nu al.. Net 5 maanden. 😂
Ik zou ook voor skipak gaan en evt een kledingbundel via Vinted bestellen. Dan ben je voor weinig klaar. Maatje 80.
Buiten dat, veel plezier! Lijkt me prachtig! Leuke herinneringen maken!