7 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter start in februari met zwemles en we wachten tot ze daar een beetje gesetteld is met een sport ernaast. Ze heeft in november wel een proefles dansen met een vriendinnetje, maar we wachten dus nog met inschrijven

2 maanden geleden

Ik ken wel kindjes die direct bij de start van school al een hobby of sport ernaast hebben. Wij zien dat school nog teveel vraagt dus wachten verlopig nog even af. Hangt echt sterk per kind af denk ik wat haalbaar is.

2 maanden geleden

Onze dochter heeft wel gesport voor ze naar school ging (baby/peuterzwemmen en peutergym), maar nu krijgt ze gym op school en ze vond het niet heel leuk dus mee gestopt. Ik ga nog wel iedere 2-3 weken zwemmen. Ze gaat pas met 5 jaar starten met zwemles (kan niet eerder bij ons). Ik denk dat mij dochter het wel zou trekken om op zaterdag bijv een uurtje te sporten, maar vind het zelf nog wel fijn dat we even niet aan verplichtingen vast zitten. Misschien in januari als alle feestdagen ook weer achter de rug zijn en dan in de vorm van dansen of turnen oid

2 maanden geleden

Eerst gaat onze dochter op zwemles. En financieel gezien kan het niet alle twee. Zwemles is al duur genoeg. Maar we belangrijk

vorige maand

Onze dochter krijgt komend weekend haar eerste muziekles. Maar ze is erg moe na schooltijd, dus hier laten we het voor nu bij. Het is ook niet elke week

vorige maand

Ik zou even goed naar het kind kijken馃榿. Ik heb er 3 en we doen verschillend per kind. Mijn oudste (5) zit nu op voetbal 2x per week en zwemles (bijna afzwemmen). Dat lukt hem prima want het is een mega actief/ fysiek kind. Wij zijn bij hem vroeg gestart met Peutervoetbal etc. Mijn tweede (4) zit nu op kleuterdansles 1 x per week. Dat is prima voor haar. Vanaf 2 jaar gestart met een half uurtje peuterdans per week. Zwemles starten we pas als ze echt een paar maanden 5 is. Fysiek is dat voor haar beter. De derde van 1,5 gaat binnenkort starten met monkey moves. Dat betreft weer een druk ventje!

vorige maand

Vanaf 3 op judo, vooraf laten kennismaken omdat het eigenlijk pas vanaf 4 mag, maar het ging zo goed dat de leraar zei dat het gewoon kon. En vanaf 5 en een half op zwemles, want we waren te laat met inschrijven.