7 Reacties
2 maanden geleden
Onze dochter heeft wel gesport voor ze naar school ging (baby/peuterzwemmen en peutergym), maar nu krijgt ze gym op school en ze vond het niet heel leuk dus mee gestopt.
Ik ga nog wel iedere 2-3 weken zwemmen. Ze gaat pas met 5 jaar starten met zwemles (kan niet eerder bij ons). Ik denk dat mij dochter het wel zou trekken om op zaterdag bijv een uurtje te sporten, maar vind het zelf nog wel fijn dat we even niet aan verplichtingen vast zitten. Misschien in januari als alle feestdagen ook weer achter de rug zijn en dan in de vorm van dansen of turnen oid
2 maanden geleden
Eerst gaat onze dochter op zwemles. En financieel gezien kan het niet alle twee.
Zwemles is al duur genoeg. Maar we belangrijk
vorige maand
Ik zou even goed naar het kind kijken馃榿. Ik heb er 3 en we doen verschillend per kind.
Mijn oudste (5) zit nu op voetbal 2x per week en zwemles (bijna afzwemmen). Dat lukt hem prima want het is een mega actief/ fysiek kind. Wij zijn bij hem vroeg gestart met Peutervoetbal etc.
Mijn tweede (4) zit nu op kleuterdansles 1 x per week. Dat is prima voor haar. Vanaf 2 jaar gestart met een half uurtje peuterdans per week. Zwemles starten we pas als ze echt een paar maanden 5 is. Fysiek is dat voor haar beter.
De derde van 1,5 gaat binnenkort starten met monkey moves. Dat betreft weer een druk ventje!