18 Reacties

4 jaar geleden

Femme in de boekhorststraat!!! Z贸 lief en fijn en supermakkelijk met tussendoor echo's en vragen stellen, staan altijd voor je klaar!!

4 jaar geleden

Ahh thanks voor je reactie! Ik zat te kijken bij kortekaas, is net ietsjes dichterbij..Maar ga meteen ook Femme opzoeken:D

4 jaar geleden

Ik zit nu voor de tweede keer bij Emb猫 in Zoetermeer en ik ben echt onwijs positief over ze! Super fijne begeleiding gehad tijdens mijn zwangerschap en bij mijn bevalling

4 jaar geleden

Praktijk Voorburg en praktijk V&K zijn super fijn! Beide echt aanrader s

4 jaar geleden

Ow ben ook op zoek in den haag. Iemand ervaring met praktijk Anno verloskundige?

4 jaar geleden

Reactie op KdenH

Ow ben ook op zoek in den haag. Iemand ervaring met praktijk Anno verloskun ...
Anno staat ook wel goed bekend volgens mij. Zij doen vaak zaken met het Haga ziekenhuis, ik werk in het Westeinde dus niet echt veel ervaring mee

4 jaar geleden

Reactie op L1107

Anno staat ook wel goed bekend volgens mij. Zij doen vaak zaken met het Hag ...
Dank! Werk daar zelf, dus dat is alvast vertrouwd :)

4 jaar geleden

Anno! Al twee keer eerder bij Anno geweest, bevalt prima!

4 jaar geleden

Iemand toevallig bekend met praktijk Kortekaas?

4 jaar geleden

Reactie op KdenH

Ow ben ook op zoek in den haag. Iemand ervaring met praktijk Anno verloskun ...
Ja twee keer eerder bij Anno geweest en nu weer. Bevalt prima :-)

4 jaar geleden

Ik ga bij tria verloskundige ook erg aardige meiden. Ben pas 7 weken nu. Van de week even mijn bloeddruk en bloed geprikt voor zekerheid maar kreeg een goede indruk van de praktijk !

4 jaar geleden

Reactie op Santanaxxx

Ik ga bij tria verloskundige ook erg aardige meiden. Ben pas 7 weken nu. Va ...
Wat fijn! Goed gevoel en indruk is denk het belangrijkst nu toch? Al een echo gepland staan:D?

4 jaar geleden

Femme in de boekhorststraat!!! Z贸 lief en fijn en supermakkelijk met tussen ...
Maken zij echo鈥檚 zelf in huis? Voor mij is deze locatie namelijk heel dichtbij. Ik krijg ivm endometriose mijn eerste echo in het ziekenhuis (op 29dec) die gaat dan bepalen of ik verder onder toezicht blijf bij de gynaecoloog of dat ik dan verder onder controlle bij een verloskundige praktijk kan.

4 jaar geleden

Reactie op Mel-A

Wat fijn! Goed gevoel en indruk is denk het belangrijkst nu toch? Al een ec ...
Ja dinsdag al! 馃槂jij ook al ergens ?

4 jaar geleden

Reactie op GB1220

Maken zij echo鈥檚 zelf in huis? Voor mij is deze locatie namelijk heel dicht ...
Ja doen ze!

4 jaar geleden

Haags geboorte huys goudenregenstraat heel lief en behulpzaam. En professioneel niet te vergeten

4 jaar geleden

Reactie op Santanaxxx

Ja dinsdag al! 馃槂jij ook al ergens ?
Ahhh spannend en leuk! Nee heb me dus vandaag aangemeld bij kortekaas, hoop dat dat een goeie is haha. Krijg morgen of overmorgen telefoontje voor afspraak:D dus ben benieuwd

4 jaar geleden

Tara verloskundigen, heel fijn!