16 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou zeggen.... andere verloskundige !! Wat een idioot...alsof je een klein kind bent met haar “ onverantwoordelijke moeder”. Ik zou echt bellen en zeggen...ik wil geen onverantwoordelijke verloskundige, zoek het maar lekker uit! Je bezoekjes aan de verloskundige moeten als prettig ervaren worden en niet op deze manier! Maf mens is het. Meid, ga opzoek naar een andere die wel leuk is en aardig met je omgaat, dat verdien je en laat je niet afkatten door zo’n gek mens! Suc7 🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Welke verloskundige is dat in Leeuwarden? Kom zelf ook uit Leeuwarden

5 jaar geleden

Reactie op JaniceEVE

Ik zou zeggen.... andere verloskundige !! Wat een idioot...alsof je een kle ...
Ja ze zij laatst ook dat ik gestoord ben om dat ik belde dat ik bij week 6 wat bloed verlies had En dat ik mij geen zorgen moet maken

5 jaar geleden

Reactie op mom3!!

Welke verloskundige is dat in Leeuwarden? Kom zelf ook uit Leeuwarden
Ik wil niet echt zomaar iemand belachelijk maken met de naam er bij snapje?

5 jaar geleden

Zeker een andere verloskundige zoeken! !! Stress is niet goed voor jou en de baby en in vind een band met je verloskundige zo belangrijk... Vandaag nog een ander zoeken! En expose deze trut in leeuwarden 😖

5 jaar geleden

Ik wil niet echt zomaar iemand belachelijk maken met de naam er bij snapje? ...
Nee snap ik, maar dan wil ik liever daar ook niet heen

5 jaar geleden

Reactie op mom3!!

Nee snap ik, maar dan wil ik liever daar ook niet heen
Verloskundige Pia ze zit daar tussen heechterp en cammingaburen. En ze werkt samen met jurjen maar jurjen is wel oke

5 jaar geleden

Verloskundige Pia ze zit daar tussen heechterp en cammingaburen. En ze wer ...
Ow nee dan zit ik wel goed 🙈dochter en zn zijn echt lief en goed

5 jaar geleden

Reactie op mom3!!

Ow nee dan zit ik wel goed 🙈dochter en zn zijn echt lief en goed
Ja daar zat ik ook met mijn zoon hun zijn zo lief en leuk maar ben verhuisd vandaar dat ik hem dichterbij zocht maar ik denk wel dat ik terug ga naar dochter en zn

5 jaar geleden

Heel simpel: andere verloskundige zoeken. Feit is dat je je niet fijn voelt bij deze verloskundige, je weinig vertrouwen in haar hebt door de eetadviezen en reactie op bloedverlies, dus eigenlijk is er al geen goede behandelrelatie. Dat is wel essentieel straks bij de bevalling! Echt, zoek een ander, desnoods verder weg. Verder is het natuurlijk van de zotte wat ze allemaal tegen je zegt.

5 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Heel simpel: andere verloskundige zoeken. Feit is dat je je niet fijn voelt ...
Ben ondertussen al overgestapt naar mijn oude verloskundige nu moet ik wel met de auto maar in iedergeval wel beter dan waar ik zat nee het is echt niet normaal ben nu in contact op een whatsapp groep met 37 gedupeerde van haar die ook aangifte hebben gedaan van bedreiging tot fysieke ruzies dus ben blij dat ik ben over gestapt 😊

5 jaar geleden

Ben ondertussen al overgestapt naar mijn oude verloskundige nu moet ik wel ...
Gelukkig op tijd overgestapt zodat je de rest van je zwangerschap wel goede en positieve hulp krijgt 😃. Bizar zeg, dat er zoveel klachten over deze verloskundige zijn. Ik zou in ieder geval ook bij de praktijk schriftelijk een klacht indienen.

5 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Gelukkig op tijd overgestapt zodat je de rest van je zwangerschap wel goede ...
Ja dat ga ik zeker weten doen en heb ook screenshots gemaakt van de gesprekken en heb een spraak opname gemaakt toen zo op me uitviel uit het niks

5 jaar geleden

Ja dat ga ik zeker weten doen en heb ook screenshots gemaakt van de gesprek ...
Wat goed van je!! Succes met de stappen die je gaat ondernemen met de andere gedupeerden. Maar laat het ook je zwangerschap niet overschaduwen hoor! Met de nieuwe verloskundigen komt het helemaal goed👍

5 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Heel simpel: andere verloskundige zoeken. Feit is dat je je niet fijn voelt ...
Dit ^^

5 jaar geleden

Op verzoek van topicstarrter gesloten