14 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Lies036
Eerste stap! Hele lieve meiden, en je kan ze áltijd bellen. Ik heb mij afge ...
En ook ervaring met geboorte atelier?

4 jaar geleden
Reactie op susuG
Fijn dese topic, vroeg ik mij ook al af...ik heb op google maps een nare re ...
Ik heb dit nog niet gevonden? Wat was de review?

4 jaar geleden
Reactie op susuG
Tik in google maps op verloskundige praktijk eerste stap almere. Vervolgens ...
Een mevrouw was heel ontevreden over die praktijk omdat de verloskundige tijdens haar bevalling vooral bezig was met haar administratie afronden en erg onpersoonlijk was en rotopmerkingen maakte etc.

4 jaar geleden
Reactie op susuG
Een mevrouw was heel ontevreden over die praktijk omdat de verloskundige ti ...
Ik heb hem gelezen, wel denk ik dat er veel vrouwen/stellen komen er is altijd wel iemand die een slechte review geeft. Ook zie ik de reactie van eerste stap eronder dat ze al meerdere keren in gesprek met mevrouw willen. Dus dat is dan weer netjes.. ja voor iedereen is de bevalling anders en ik denk ook zoals in het leven je mag sommige mensen wel en sommige niet voor deze mevrouw is het helaas geen klik geweest. Ik heb mij nu ingeschreven bij het geboorte atelier en ben benieuwd wanneer ik reactie krijg :) kom je ook uit Almere?

4 jaar geleden
Ik heb hem gelezen, wel denk ik dat er veel vrouwen/stellen komen er is alt ...
Jaa daar ben ik me wel bewust van, maar als het allemaal waar is, vind ik dit wel iets te ver gaan dan alleen maar geen klik hebben...Ik wil wel geholpen worden ntuurlijk. Maar goed..vandaar dat ik deze topic zo handig vond. Geboorte atelier staat nu bij mij op nummer 1. Ik heb me nog nergens ingeschreven, ja ik kom uit Almere.

4 jaar geleden
Reactie op susuG
Jaa daar ben ik me wel bewust van, maar als het allemaal waar is, vind ik d ...
Zoals ze daar beschreven worden herken ik ze helemaal niet. Ik ga zeker mijn 2e zwangerschap weer door hen laten begeleiden. Bij de vorige ben ik heel goed begeleid en was ik met 30 weken op tijd door verwezen naar het zkh ivm zwangerachapscholestase. Als zij mij niet het gevoel hadden gegeven dat ik moest bellen om elk wissewasje, dan was mijn zoontje er misschien niet geweest, want ik had alleen jeuk, en er gingen meteen alarmbellen rinkelen bij 2 vk's. Maar volgens mij is Geboorte Atelier ook hartstikke goed, is maar net bij wie je je prettig voelt 🤗

4 jaar geleden
Reactie op essje22
Hoi dames iemand ervaring met de geboorte atelier?
Nog niet wel aangemeld dus hoop deze week contact te hebben.

4 jaar geleden
Reactie op Lies036
Zoals ze daar beschreven worden herken ik ze helemaal niet. Ik ga zeker mij ...
Jaa zie, dit is nou ook weer een waardevolle info. Wel fijn dat je een fijne ervaring hebt gehad bij ze. Lijkt me logisch dat je je dan weer inschrijft daar. Je kent ze inmiddels al persoonlijk. Fijne zwangerschap☺️