16 Reacties
3 jaar geleden
Hi, wat goed dat je aan een verzwaringsdeken denkt. Heel veel geprobeerd hier om hetzelfde "probleem" op te lossen: slecht in slaap komen, heel vaak wakker, alleen rustig slapen bij ons (geborgenheid), maar niets hielp, ook geen adviezen van slaapcoach. Tot we de verzwaringsdeken tegen kwamen... Sindsdien slaapt kind veel sneller in en eigenlijk altijd door, nu ca. 11 uur per nacht! 😃
Advies gevraagd bij Modeliefje Maakt (gaat om gewicht van je zoontje) en daar laten maken. Niet goedkoop en duurde wel even, maar had voor dit effect het dubbele nog wel gedaan 😅
https://www.modeliefjemaakt.nl/advies-maat-en-gewicht/
Hebben ook echt leuke stoffen om uit te kiezen 💕
3 jaar geleden
Reactie op CMom1
Hi, wat goed dat je aan een verzwaringsdeken denkt. Heel veel geprobeerd hi ...
Oooh wat fijn om jou reactie te lezen! Dat geeft een beetje hoop hihi. We gaan er gelijk een bestellen, maakt voor mij ook niks meer uit wat het kost, haha als we maar weer rustig kunnen slapen!
3 jaar geleden
Reactie op Appels555
Oooh wat fijn om jou reactie te lezen! Dat geeft een beetje hoop hihi. We g ...
Ja, hoop echt heel erg voor jullie dat het ook zo werkt! Ook voor je eigen slaap hè.. was ook zoooo brak van dat gespook 😵💫 Hoe zwaar is je zoontje nu?
Hier moest ze even wennen, maar wil nu niet eens meer zonder uit logeren ☺️ In die zin ook echt niet ingewikkeld of onnatuurlijk, zoals pilletjes ofzo (niet op tegen hoor, maar fijner als het niet hoeft)
3 jaar geleden
Reactie op CMom1
Gaat per gewicht: mag vanaf 10-15 kg (deken 2-4 kg)
En hoe moet ik dat bijv doen met onze zoon van bijna 16 maand die nog in slaapzak slaapT. Gewoon de deken er over heen ?
3 jaar geleden
Reactie op CMom1
Ja, hoop echt heel erg voor jullie dat het ook zo werkt! Ook voor je eigen ...
Ja maar echt, helemaal brak zijn we van weken lang halve slaap haha. Hij is nu rond de 12 kilo
Nee idd, ben er ook niet op tegen maar mocht ik het tegen kunnen gaan dan zeker wel.
Vingers cross dat het de oplossing mag zijn !
3 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, ik weet wel dat er een tweelingmoeder is die ze maakt.
De website www.modeliefjemaakt.nl is van haar. Ze is ermee begonnen voor haar gehandicapte zoon en dat is helemaal een hit geworden daarna. Misschien heb je daar wat aan 😉
3 jaar geleden
Reactie op Baby14-08-2021
Hebben hem best lang gebruikt, mijn dochter had die geborgenheid op een gegeven moment niet meer nodig en slaapt nu gewoon met een slaapzak. Maar heb er hele fijne ervaringen mee! Ze werd vaak wakkker snachts en toen ik deze had aangeschaft sliep ze gewoon de hele nacht door. Ik had hem trouwens via marktplaats scheelt geld en heb en daarna weer voor het zelfde bedrag verkocht. Hopelijk heb je er iets aan
3 jaar geleden
Reactie op Sii-93
Wij gebruiken voor de geborgenheid en nabijheid wat hij nodig heeft bij he ...
In de wieg werkte de Nunki bij ons ook prima, zeker met het bakerzakje heel fijn. Toen ze ging rollen, hebben we haar in het ledikantje gelegd met een gewone slaapzak onder een Nunki, maar daar kroop ze steeds onder uit. Onder een verzwaringsdeken gebeurt dat niet. Is lastiger, maar ze slaapt ook rustiger en dieper lijkt het.