7 Reacties
4 jaar geleden
Is niet handig.. Want je kleine moet bij je op schoot.. als je dit voor je stoel doet kan je je benen niet meer kwijt en niet zitten..
4 jaar geleden
Als de stoel naast je vrij is dan is het handig!
Maar zou het eerder gebruiken voor als je baby echt wat groter is en dus te groot is om op jou te slapen.
Ik heb mn zoontje gewoon in de draagzak gedaan en toen ben ik gewoon gaan zitten. Dit was prima te doen! (Vlucht van 11h+) Als hij beetje wakker werd kon ik zo makkelijk opstaan en gaan wiegen.
4 jaar geleden
Als je een bedje wil zou je voor de Deryan Airtraveller kunnen gaan. Die is wel handig, maar zou ik alleen aanschaffen als je vaker met het vliegtuig gaat. De Deryan kan je gebruiken tot 2 jaar, daarna moeten ze op een eigen stoel en kun je het kussen gebruiken dat jij hebt gevonden.
3 jaar geleden
Ik ben 2 weken geleden naar rhodos gevlogen met baby van 8 maanden. Ik heb hem gewoon bij mij op schoot laten slapen. Bij het opstijgen en dalen moeten ze bij ju op de schoot. We hadden geluk dat het vliegtuig niet vol zat en de plaats langs ons vrij was en we wat meer ruimte hadden
3 jaar geleden
Reactie op MYX
Er zijn ook vliegmaatschappijen die een baby bassinet hebben. Kun je even n ...
Ja maar niet naar Kreta.. das alleen op verre vluchten met bijv klm, emirates, qatar…