15 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Yep hier ook al een aantal weken. Inclusief vochtblaasjes en jeuk. Icm volle darmen. Heel veel water drinken weet ik van de vorige zwangerschappen.

5 jaar geleden

Hier ook last van darmen. Moeizame stoelgang. Drink veel water. Maar voel me een soort opgeblazen luchtballon

5 jaar geleden

Het zou je inderdaad misschien verbazen maar hoe maar water je drinkt; hoe minder vocht je uiteindeljk zal vasthouden... los daarvan zijn bolle gezichtjes gewoon mooi! :D

5 jaar geleden

Jaa.. schreef het gister ook al in een ander topic. Zie eruit alsof ik enorm ben aangekomen. Heel oneerlijk 馃ぃ want ik eet alles behalve voor 2.. al bijna 3 weken misselijk dus eet juist veel minder dan normaal. Het zal allemaal wel die darmen zijn.. ik ga ook slechter voor nummer 2 馃槅

5 jaar geleden

Reactie op Lolalynn

Het zou je inderdaad misschien verbazen maar hoe maar water je drinkt; hoe ...
Bedankt voor de tip!!

5 jaar geleden

Reactie op working mum

Yep hier ook al een aantal weken. Inclusief vochtblaasjes en jeuk. Icm voll ...
Vochtblaasjes in je gezicht? 馃ズ

5 jaar geleden

Reactie op Tamara2486

Hier ook last van darmen. Moeizame stoelgang. Drink veel water. Maar voel m ...
Aawhh bah, Ja en plassen als een waterval 馃槶

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Jaa.. schreef het gister ook al in een ander topic. Zie eruit alsof ik enor ...
Precies! Maar op de weegschaal zie ik gek genoeg ook geen verschil, alleen in de spiegel!

5 jaar geleden

Reactie op Expecting Patronum

Vochtblaasjes in je gezicht? 馃ズ
Haha nee gelukkig niet, vingers en tenen. Ik houd overal vocht vast. Kuiten komen bijna niet meer in mijn jeans.

5 jaar geleden

Ohja heel vervelend. Ik ken dit van mn vorige zwangerschap (wel aan het einde) een juli kindje dus bloed heet. Ben bang voor je dat dit dan ook zo erg wordt. Ik deed vaak beentjes ophoog... voeten in koud tijltje (i know is nu verschrikkelijk maar werkt wel) en veel drinken en plassen want dan raak je het vocht kwijt...

5 jaar geleden

Heb ik ook! Sowieso al een vrij bol gezicht, maar wordt steeds erger

5 jaar geleden

Zelfs mijn pa zag het en dacht daardoor dat ik zwanger was. Alleen durfde hij het niet rechtstreeks te vragen, maar die was dus niet helemaal verrast toen hij vandaag het cadeautje kreeg 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op working mum

Haha nee gelukkig niet, vingers en tenen. Ik houd overal vocht vast. Kuiten ...
Ohh dat is ook opmerkelijk ja! Alsnog moeten we veel blijven drinken haha

5 jaar geleden

Ook ik heb hier echt last van..