8 Reacties

4 jaar geleden

Ze zeggen dat je tape om je tenen moet doen

4 jaar geleden

Reactie op Babyaugustus2021

Ze zeggen dat je tape om je tenen moet doen
Klinkt bijzonder haha. Ik ga het proberen. 30 oktober mijn eerste feestje en wil heel graag hakken aan 😊

4 jaar geleden

Reactie op Hollie

Klinkt bijzonder haha. Ik ga het proberen. 30 oktober mijn eerste feestje e ...
Ja zo verminderd het de druk op je voeten, zelf nooit geprobeerd. Wou ik altijd wel doen haha maar vergeet het altijd.

4 jaar geleden

Ik ben maar podotherapie gegaan en heb nu steunzolen nodig

4 jaar geleden

Reactie op Bruisend

Ik ben maar podotherapie gegaan en heb nu steunzolen nodig
Dat klinkt niet goed.. is dat permanent? En waarom had je steunzolen nodig?

4 jaar geleden

Heb het ook sinds m'n zwangerschap. Ik geef er niet aan toe en doe gewoon me hakken aan. Hopend dat het vanzelf minder gaat worden haha!

4 jaar geleden

Ik kreeg pijn in mijn voet en mijn fysio gaf aan dat alles in je lichaam “weker” word tijdens de zwangerschap niet alleen je bekken. Ik heb spier versterkende oefeningen gekregen en zij gaf aan dat ik beter even een paar maanden kon wachten. 9 maanden zwanger = 9 maanden ontzwangeren🙈 ze zei als je er dan nog last van hebt dan zou ik nog eens kijken bij een podotherapeut. Zou gewoon even een paar 1 maatje groter proberen zo lang? Merkte dat bij mij sommige schoenen wat knelde aan de zijkant. Had een paar sneakers die wat breder zijn aangeschaft en oefeningen voor mijn voet en merk nu dat ik ook weer andere schoenen weer wat meer aan kan. Oefeningen die ik bijv doe is op m’n tenen gaan staan, op 1 been, zijkant van voet lopen( binnen en buiten), op de hak. Dit zijn oefeningen om je voeten weer wat te verstevigen. En ideaal doe het gewoon terwijl ik met de kleine rondloop om te laten boeren 🤣 Maar beter natuurlijk om zelf eens even bij de fysio langs te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Fsijb

Ik kreeg pijn in mijn voet en mijn fysio gaf aan dat alles in je lichaam “w ...
Dankjewel. Ik ga de oefeningen proberen. Ben voor mijn zwangerschap ook bij een podotherapeut geweest voor zooltjes. Mocht ik last blijven houden dan is dat wel een idee. Gister naar mijn eerste feestje geweest en toch maar platte nieuwe laarsjes aan gedaan. Wel verstandig want echt de hele avond gedanst en nu best wel spierpijn 🙈