10 Reacties

5 jaar geleden

Volle blaas is voor uitwendig kunnen ze t beter zien Inwendig lege blaas

5 jaar geleden

Vooral in de beginfase tilt dat je (nu nog kleine) baarmoeder wat omhoog. En dan is het beter zichtbaar. Is geen must maar kan wel helpen

5 jaar geleden

Voor een聽echo via de buik is het handig als je聽blaas iets gevuld is. De聽volle blaas tilt de baarmoeder wat omhoog, waardoor het kindje beter te zien is. Bij de vaginale聽echo聽zit een聽volle blaas聽in de weg, dan moet je wel eerst plassen.

5 jaar geleden

Door een volle blaas wordt de baarmoeder iets opgetilt, waardoor de baby beter te zien, dit is alleen bij een uitwendige.. Bij een inwendige moet je blaas leeg zijn.. Ik moest bij de eerste echo met een volle blaas komen, zodat ze eerst ook zien of het uitwendig kon. Toen bleek dat dat niet ging, moest ik plassen en keken we inwendig.

5 jaar geleden

Ze hebben er bij mij nooit wat over gezegd. Ik ging altijd met een lege blaas. Pff met dat vele plassen nu, kan ik ook echt niet te lang met een volle blaas zitten hoor 馃ぃ Tot nu toe altijd prima te zien. Ben wel slank en de VK zei eens dat het dan uitwendig sowieso sneller en makkelijker te zien is.

5 jaar geleden

Ik had een volle blaas en toch kon ze niks zien. Dus toen daarna plassen en inwendig. Ik had er ook niet aan moeten denken om met een volle blaas een inwendige te moeten. Dan had ze een nat bed gehad denk ik 馃槀馃槀

5 jaar geleden

Ik heb het toevallig gisteren gevraagd in het ziekenhuis, daar doen ze het namelijk niet! Maar door de volle blaas wordt je baarmoederstand veranderd waardoor er soms een beter beeld te krijgen is. In het ziekenhuis zegt ze dat het ouderwets is maar het echocentrum schijnt het wel nog te doen.

5 jaar geleden

Ik ben ( bij m'n vorige zwangerschap) wel eens met een te volle blaas aangekomen. Maar legen voor een beter beeld is sneller gebeurd dan vullen 馃槈

5 jaar geleden

Ik heb gister een inwendige echo gehad en mijn blaas was vol. Alles was goed te zien. Er is tevens van tevoren ook niks van gezegd.

5 jaar geleden

Huh, bij mij stond er met een lege blaas... toen was ik 5weken! Nu snap ik er niks meer van! Haha