43 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ik Januari bevallen en gestopt met werken. Afgelopen zaterdag als verzorgende de flexpool in gegaan en nu een positieve test. Ik kijk tot hoelang ik het vol hou op dr werkvloer. Daarna is het voor mij klaar en stop ik volledig met werken.

4 jaar geleden

Ik wil 32 uur blijven werken. Werk nu 36 uur. Mijn baan kan je eigenlijk niet minder uren maken en ik wil dit graag blijven doen.

4 jaar geleden

Ik werk nu 36 uur en wil dan naar 28 uur.

4 jaar geleden

Ik ben ik Januari bevallen en gestopt met werken. Afgelopen zaterdag als ve ...
Wauw geweldig jij zit er op 🥰

4 jaar geleden

Ik ben ik Januari bevallen en gestopt met werken. Afgelopen zaterdag als ve ...
Gefeliciteerd met de positieve test😊. Bevalt het wel in de flexpool?misschien kort om nu al te zeggen. Mij lijk het prettig je heb naar mijn idee meer vrijheden en keuze wanneer te werken. Maar dat ga ik nog allemaal uitzoeken.

4 jaar geleden

Ik wil 32 uur blijven werken. Werk nu 36 uur. Mijn baan kan je eigenlijk ni ...
Wat voor werk doe je? Het is idd bij sommige beroepen niet haalbaar om minder te werken. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt zeg ik altijd😊

4 jaar geleden

Ik werk nu 36 uur per week. 4x9. Zou wel naar 28uur willen. Of het liefst helemaal stoppen met werken maar dan komt het qua financiële situatie niet uit en wil wel zoveel mogelijk ons kind een goede leven bieden. Ik kijk wel op tegen mensen die daarover geen zorgen hebben en makkelijk 1 verdiener kunnen hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Madame89

Gefeliciteerd met de positieve test😊. Bevalt het wel in de flexpool?missch ...
Het bevalt enorm! En kortere diensten echt heerlijk. Gisteren een wat langere avonddienst en ook wel druk dus nu ga ik aangeven dat ik het lekker bij de ochtendjes hou van 7 tot 11. Jij ook gefeliciteerd btw💕

4 jaar geleden

Ik ben nu aan het afstuderen en ga pas werken als de kleine wat ouder is.

4 jaar geleden

Ik werk 32 uur per week en ik denk dat ik daarna ook zo blijf werken, gelukkig hebben wij door corona de mogelijkheid om thuis te werken!

4 jaar geleden

Reactie op Madame89

Wat voor werk doe je? Het is idd bij sommige beroepen niet haalbaar om mind ...
Ik kan niet echt meerdere dagen niet aanwezig zijn. Indien het voor mij niet werkt met een kleine en 4 dagen werken, dan wil ik uiteindelijk elders gaan werken en dan voor 28 uur. Echt minder wil ik niet, maar dit kan altijd veranderen als het eenmaal zo ver is.

4 jaar geleden

Ik ben nog aan het afstuderen, maar ik vind werken wel belangrijk. Ik wil tzt toch wel iets van 4 dagen per week gaan werken.

4 jaar geleden

Ik vind het voor mezelf en mijn eigen ontwikkeling belangrijk om te blijven werken. Maar ik heb ook niet echt hobby’s of sport waarin ik andere mensen buiten mijn “eigen” mensen tegenkom. Ik heb gelukkig ook de vrijheid tijden indelen naar wens en daar maak ik ook altijd goed gebruik van. Ik ben sinds ik moeder ben niet meer dan 32uur pw buitenshuis aan het werk geweest maar wel veel in de avonden/nachten/middagslaapjes aan het werk.

4 jaar geleden

Ik werk in de gehandicaptenzorg, ben van 23,4 naar 18 uur gegaan eerst... Bevalt me prima om zoveel thuis te zijn bij m'n kleine jongen 🥰

4 jaar geleden

Maar ik heb na de geboorte wel een half jaar vrij genomen omdat ik me niet comfortabel voelde om zo een kleintje naar een kdv te brengen. Ik denk dat het bij deze 2e wel anders zou kunnen zijn, maar als het financieel haalbaar is zou ik het op dezelfde manier willen.

4 jaar geleden

Reactie op Assie F

Ik werk nu 36 uur per week. 4x9. Zou wel naar 28uur willen. Of het liefst h ...
Precies mijn gedachten,wil zoveel mogelijk vooral de eerste jaren meemaken en genieten. Ikzelf zou kunnen stoppen met werken,maar dat zou dan weer niet willen. Wil toch af en toe een paar uur werken en even geen mama zijn. Maar misschien denk ik daar over een jaar anders over 😅.

4 jaar geleden

Het bevalt enorm! En kortere diensten echt heerlijk. Gisteren een wat lange ...
Dankjewel! Dat klinkt goed, en denk minder administratieve rompeslomp dan dat je vast staat op 1afdeling. Meer contact met mensen, waarvoor we uiteindelijk allemaal de zorg voor zijn ingegaan.

4 jaar geleden

ik wil van 32 uur naar 28 uur gaan, maar dat weten ze op het werk nog niet😉

4 jaar geleden

Ik werk nu 32 uur in het verpleeghuis, mijn vriend werkt 32 uur in gehandicaptenzorg. Nog geen idee hoe we het gaan combineren maar ik twijfel tussen 24 of 28 uur. Mijn vriend gewoon 32 uur. Hebben anderen dit ook?

4 jaar geleden

Ik werk nu 38 uur en wil naar 28 uur gaan verdeeld over 3 dagen