13 Reacties
4 jaar geleden
Toen onze kleine 5 weken was gingen we een uur rijden naar overgrootoma. Daar een uur zitten, toen 10 minuten naar opa en oma, daar een uur zitten en toen 1 uur weer naar huis. We hebben daarvoor wel autoritjes in de buurt uitgebreid en dergelijke. Ik denk dat wij t als ouders spannender vinden dan de kleine. Wel rekening houden met een wat lastigere avond dat hij zij dan de prikkels moet verwerken en wat meer kan huilen
4 jaar geleden
Ik zou denken, zolang hij zijn temperatuur zelf goed kan houden, en jij hem lekker warm houd en optijd kan voeden, zou ik lekker gaan en genieten
4 jaar geleden
Hij kan zijn temperatuur al heel lang zelf goed houden en hij is heel rustig en tevreden. Mijn vriendin vindt het zelf vooral gewoon spannend. En borstvoeding kan idd altijd maar tegenwoordig zijn er geen bankjes meer in de stad, dus dat is wel irritant. Verder denken we ook aan corona rs virus etc. En een beetje de onzekerheid dat we niet te snel zijn met dit soort dingen ondernemen
4 jaar geleden
Als de kleine weer op geboortegewicht is en zichzelf goes kan warmhouden dan mag je ip gewoon lekker op pad met de kleine. Geniet er heerlijk van! Misschien voor je eigen herstel nog wel even een beetje rustig aandoen dus niet de hele dag door de stad lopen maar voor de kleine is het geen enkel probleem lijkt me.
4 jaar geleden
Lekker warm inpakken en er opuit! (Even 100x dubbelcheck of je alles bij je hebt)
Wij zijn vorige week naar de apenheul geweest met de Kids (dochter van 2 jaar en zoon is nu 4 weken) en ons nichtje. Voor ons een uurtje rijden ongeveer. De baby vind autorijden heerlijk, dan kan hij fijn slapen 馃榾
4 jaar geleden
Ons zoontje is vandaag 1 week oud, en gisteren hebben we controle gehad in het ziekenhuis. Daaraan vast geplakt hebben we meteen een rondje boodschappen gedaan en naar het winkelcentrum geweest met als afsluiter een bezoekje aan een vriendin. Kleine vond het heerlijk en de voedingen gingen prima! Gewoon doen wat voor jou goed voelt, je kindje laat het wel merken als ze iets niet willen!
4 jaar geleden
Als jij je goed voelt en alles gaat goed met je zoontje, zeker gaan hoor! Mijn dochter is nu 4 weken en paar dagen en wij zijn gisteren naar de beekse bergen geweest met haar en grote broer van 4. Was goed te doen. Ik had de wandelwagen en draagzak bij, ze heeft de hele tijd in de wandelwagen geslapen en tussendoor flesjes daar gegeven.
4 jaar geleden
Ik zou vooral op je kindje af gaan. Als jij denkt dat hij het aan kan gewoon doen.
Wij hebben inmiddels ook wat uitstapjes gedaan, terrasje, wandeling, winkelen, op bezoek.. ging allemaal prima.
Nu gaan we zaterdag op bezoek op een uur rijden, ze is dan 3,5 week. En hebben gister een midweekje Texel geboekt wanneer ze 7 weken is. Spannend wel 馃槃
4 jaar geleden
Wij zijn afgelopen zondag ruim 3u in de efteling geweest
Ze was toen 10 dagen
Ging prima
4 jaar geleden
Met 3 weken zijn wij ongeveer 3 uur naar pairi daiza geweest. Perfect te doen!