Voor mensen die meter/peterschap kiezen . Wanneer zijn jullie van plan om dit te vragen ( hoeveel weken ) en hebben jullie al leuke ideetjes? Ik ben wat op zoek naar inspiratie. Zelf was ik dit tegen gekomen en vond ik wel leuk:
Ps voor de mommy’s ( to be ) die actief zijn op instagram: @elisetricarico 🥰
Ik ben door mijn broer gevraagd toen mijn neefje al geboren was. Denk dat daar niet zo'n datum aan hoeft te hangen dat dat persee in een bepaalde periodr moet
Ik ga zelf een glas etsen "wil je mijn meter zijn..." en doosje maken met erop "ppsst we willen je wat vragen..." wanneer weten we nog niet maar maakt ni veel uit
Zijn zus hebben we een cadeautje gegeven met meteen de vraag.. ze wachte hier al 7 jaar op 😍 bij mijn zus gaan we ook zeggen verlaat verjaardagcadeau.. dan weten ze nog van niets, dus leuk die reacties dan 😍
Wij gaan fortunecookies geven, maar willen wachten tot we met 8 in de tuin mogen afspreken voor bbq'tje, omdat de andere vriendinnen er dan ook kunnen bij zijn 😊
Ik heb zelf 2 petekindjes (aparte gezinnen) . Bij de eerste moest ik een cadeautje uitpakken, dit was een slabber met daarop de vraag of ik peettante wou worden, dit was tevens ook hun zwangerschapsaankondiging aan ons, zij was toen een week of 10 zwanger?
Bij mijn tweede petekindje kreeg ik de kleine in mijn armen (was toen 1 dag oud) en daarbij werd mij gevraagd wat ik van zijn rompertje vond, dus ik trok het truitje omhoog en daarop stond de tekst : wil jij mijn peettante zijn?
Ik wil mijn zus als meter, maar zij woont in Nederland en ik in België. Ik wacht dus geduldig tot de grenzen terug mogen open gaan om dat haar toch wel persoonlijk te vragen 🥰 vond het al lastig genoeg om via skype te vertellen dat we ons eerste kindje verwachtten
Ik zou eigenlijk heel graag mijn broer als peetoom kiezen, en beste vriendin als peettante alleen mn schoonzus is ook een hele goede vriendin... Is het heel vreemd om 2 peettantes en een peetoom te vragen 😅