14 Reacties
4 jaar geleden
Als ik zin heb :p buiten slapen is goed voor ze en wandelen is vaak ook erg slaapverwekkend voor mijn kids in ieder geval. Thomas ligt heerlijk te luisteren en kijken (voorzover dit kan al) als hij wakker is en slaapt prima als dat de bedoeling is. Vandaag van 10 tot 16 naar de dierentuin geweest en hebben hem niet 1x hoeven dragen zo heerlijk vindt hij de wagen!
4 jaar geleden
Ik ga wanneer het mij uitkomt, als ik ergens echt moet zijn,... Ik probeer wel rekening te houden met etenstijden, maar ook dat speelt steeds minder een rol, ik zie het wel als hij het vraagt. Vooral de laatste dagen waar hij soms wat meer voeding vraagt dan normaal
4 jaar geleden
Sophie slaapt overdag niet heel veel, dus doe het een beetje wanneer het mij uitkomt.
Mocht het zo zijn dat ze net na de fles in slaap is gevallen en ik dr in de box heb gelegd, omdat ik nog iets moet doen, dan laat ik dr liggen en moet ik geduld hebben 😉
4 jaar geleden
Beide, onze zoon slaapt ook niet heel veel overdag. Dus 9 vd 10 keer is hij eerst klaarwakker als hij in de kinderwagen gaat, maar vind hij niet erg. Het rondkijken vind hij geweldig. Heb een kussen onder zn hoofd ivm reflux dus hij ligt hoger, kan hij lekker kijken. Soms valt hij in slaap tijdens de wandeling, dit duurt vaak wel eventjes!
4 jaar geleden
Ik in de wakkertijd, want helaas helaas heb ik een baby die niet slaapt in een wandelwagen 😅. (Ik dacht toch dat alle baby’s wel sliepen tijdens het wandelen, net als in auto’s 😝).
Ze wil nog om de 2 uur een voeding, en als ik haar in de wandelwagen leg ook maar een beetje in de buurt van die twee uur dan is het brullen… dus hier is het voeden en dan gaan 🙈
Moet wel zeggen dat ik nog niet veel met haar gewandeld heb daarom, dus misschien moet ik meer met haar oefenen?
Zo’n dag dierentuin lijkt me super, maar zie het nog niet voor me hoe dat zal gaan,..