16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb helemaal het tegenovergestelde ik moet echt ijskoud het liefst brainfreeze😂

5 jaar geleden

Ik word juist misselijk van thee en warm water! Het kan bij mij niet koud genoeg zijn 🤣

5 jaar geleden

Mijn schoonfamilie is van Chinese afkomst en daar mag de mother to be alleen warme dingen drinken en eten. Dus wij hebben zo'n isoleerkan van de blokker en de hele dag door drink ik daar gekookt water uit. Doe waar je zin in hebt zou ik zeggen xD

5 jaar geleden

Ik heb helemaal het tegenovergestelde ik moet echt ijskoud het liefst brain ...
Hahaha omggg🙈 en ik kan er juist echt niet tegen...maakt me misselijker dan wat anders😂😂😂😂😂

5 jaar geleden

Reactie op BabyOlaf

Ik word juist misselijk van thee en warm water! Het kan bij mij niet koud g ...
Hahahaha zo zie je maar he hoe t kan verschillen van persoon tot persoon 🙆‍♀️

5 jaar geleden

Hier geen last van, drink alleen minder koffie! Met warm water uit de kraan moet je altijd oppassen, kan lood in zitten, maar dat ligt aan je leidingen geloof ik

5 jaar geleden

ik heb bij alles het gevoel dat ik moet overgeven maar tot nu toe blijft het bij het gevoel. vaak na toch iets te eten of drinken gaat dat gevoel helaas ook niet weg. meestal pas rond einde middag dat dat gevoel wegtrekt😕 maar voor een goed doel hopelijk 😀 volgende week pas eerste echo spannend!

5 jaar geleden

Reactie op Noëlle Noëlle

Mijn schoonfamilie is van Chinese afkomst en daar mag de mother to be allee ...
Ohw echt dit hoor ik voor t eerst maar lijkt me wel heerlijk met t gevoel dat ik krijg wanneer ik het zelf drink...Ja zeker weten doen waar je je goed bij voelt 🤗🥰🥰

5 jaar geleden

ik heb bij alles het gevoel dat ik moet overgeven maar tot nu toe blijft he ...
Dit gevoel heb ik ook! Begint met de lunch en duurt tot een uur of 21. Ik probeer echt te eten, maar is lastig. Maar als het hierbij blijft ben ik ok. Zolang ik maar alles kan binnenhouden. Warm water lijkt me niks 😅

5 jaar geleden

Reactie op Marloussc

Hier geen last van, drink alleen minder koffie! Met warm water uit de kraan ...
Ok Lucky you🥰🥰 Ja dat werd me ook al gezegd dus denk dat ik meer water uit de winkel ga halen en dat dan opwarmen...you never know

5 jaar geleden

ik heb bij alles het gevoel dat ik moet overgeven maar tot nu toe blijft he ...
Ja zelfde hier t blijft bij t gevoel ma gaat niet verder en ben blij ook want als ik begin met overgeven komt het niet goed🙈🙆‍♀️ ik ben nu al 2dagen navalit aan t innemen en zie klein beetje verschil qua misselijkheid ma niet echt veel dus t warm water helpt me verder. ik hoop van harte dat die misselijkheid echt snel over is😭😭

5 jaar geleden

Ik was tot een paar dagen geleden ook ondraaglijk misselijk, dag en nacht. Verschillende dingen geprobeerd... en nu heb ik iets gevonden dat voor mij werkt. ‘s nachts Knappertjes (droge koekjes) naast mijn bed en een appel, voor misselijkheid in de nacht. In de ochtend zo snel mogelijk weer droge koekjes eten. Dat scheelt echt stukken. En eigenlijk helpt het voor mij ook om gewoon de hele tijd te blijven eten. Kleine beetjes zodat je maag vol blijft... sterkte meiden!

5 jaar geleden

Reactie op BabyOlaf

Ik was tot een paar dagen geleden ook ondraaglijk misselijk, dag en nacht. ...
Dankje voor de tip🥰🤗

5 jaar geleden

Reactie op Marloussc

Hier geen last van, drink alleen minder koffie! Met warm water uit de kraan ...
Tegenwoordig worden waterkranen met drinkbaar water met meer uit lood gemaakt, maar bij oudere huizen inderdaad goed opletten!!

5 jaar geleden

Reactie op Sher37

Ohw echt dit hoor ik voor t eerst maar lijkt me wel heerlijk met t gevoel d ...
Ja ze hebben een hoop regels als het aankomt op zwangerschap en bevalling. Vroeger mochten vrouwen ook een maand niet naar buiten na de bevalling en mogen ze ook een maand niet douchen en moeten ze ten allen tijden een muts op om alle energie binnen te houden en het lichaam warm te houden. Ik denk dat we allemaal tijdens onze zwangerschap gaan ontdekken dat we opeens zin hebben in dingen waar we normaal geen in in zouden hebben xD

5 jaar geleden

Ik heb helemaal het tegenovergestelde ik moet echt ijskoud het liefst brain ...
Haha hier ook idd, dronk normaal echt superveel thee maar nu echt bijna niet meer :P