17 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik gewoon ons eigen wasmiddel (Ariël) op advies van kraamzorg. Die tabs worden zo verwaterd dat er geen zeepresten in de kleding blijft zitten. Alleen wasverzachter niet gebruiken want dat wordt pas als laatste toegevoegd in de was en dat blijft dus wel in de kleertjes zitten
4 jaar geleden
De eerste periode gaan we haar kleertjes apart wassen en zullen we enkel dit wasmiddel gebruiken.

4 jaar geleden
Reactie op LisaGrol
Ik gebruik gewoon ons eigen wasmiddel (Ariël) op advies van kraamzorg. Die ...
Precies dit. Ook door onze kraamzorg geadviseerd eigen wasmiddel en geen wasverzachter te gebruiken. Mocht ze reageren op het wasmiddel kun je nog altijd overschakelen op ander/speciaal wasmiddel.
4 jaar geleden
We beginnen met Neutral, ook voor alle verzorging. Als het goed gaat kunnen we altijd per product iets anders introduceren.
Anders weet je bij een huidreactie niet of het van het wasmiddel is, of van de crème, of van de zeep, etc.. 😂 Lijkt me een gedoetje
4 jaar geleden
Eerste maandjes neutral, en ook wij stappen later over op robijn wat we zelf gebruiken, om dan idd te kijken of dat dan goed gaat!
4 jaar geleden
Reactie op Happy84
Dat ben ik niet met je eens. Ook van neutral kun je uitslag krijgen. Zelf k ...
Haha, dat is goed om te weten. Dan kunnen we dat merk iig in 1 x helemaal afschrijven 😂
En wat gebruik jij dan graag als wasmiddel? Ben nieuwsgierig ☺️
4 jaar geleden
Haha, dat is goed om te weten. Dan kunnen we dat merk iig in 1 x helemaal a ...
Aldi eigen merk. 🙈 en Ah gaat ook goed. Wellicht juist omdat t goedkoop is zit er minder troep in. Maar das niet wetenschappelijk onderbouwd hoor. Meer dat m’n boeren verstand dat zegt. 🤣😊 En wat t belangrijkste is. Bij aanschaf wasmachine kiezen welk wasmiddel je wilt gebruiken. Daarna niet switchen. Maar met newborn kan het niet anders als je wasmiddel hebt waar kleine niet tegen kan. Maar ik zou gewoon gebruiken wat je zelf nu al gebruikt. En idd geen wasverzachter.
4 jaar geleden
Neutral
Maar dat omdat onze 2e geen geurstoffen kan verdragen en die bussen toch al staan hier.
4 jaar geleden
Reactie op Happy84
Aldi eigen merk. 🙈 en Ah gaat ook goed. Wellicht juist omdat t goedkoop i ...
Dst van de wasmachine ken ik helemaal niet. Ik koop wat er in de aanbieding is en lekker ruikt.