93 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de Ikea himlavalv aangeschaft. Die komt er het beste uit volgens de testen van de Consumentenbond 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Lies90g

Wij hebben de Ikea himlavalv aangeschaft. Die komt er het beste uit volgens ...
Die kopen wij ook!

4 jaar geleden

Yes, de beste van de Ikea/Consumentenbond hier ook 👌🏼

4 jaar geleden

Weet iemand of je de himlavalv van ikea ook kunt bestellen in 140x70? Kan het niet vinden namelijk en onze bedjes zijn een slag groter

4 jaar geleden

Wij voor beide meiden de aerosleep! Blijven erg mooi ook! En de hoes kan je wassen, ook niet verkeerd. Zijn vaak ook met 20% korting bij de prenatal👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Lies90g

Wij hebben de Ikea himlavalv aangeschaft. Die komt er het beste uit volgens ...
Hebben wij ook idd!

4 jaar geleden

De IKEA Krummelur is ook een prima matras, derde uit de CB test en slechts €40. De IKEA Pelleplut van €20 krijgt ook nog een 7,9 (!!) En staat 4e. Ter vergelijking, de eerste aerosleep in de lijst krijgt een 5,9. Schijnbaar is IKEA gewoon heul érrug goed in kindermatrassen maken.

4 jaar geleden

Wij hebben een earosleep gekocht, als je dit misschien al in gedachten had is het wel de moeite om eens in een baby zaak wat informatie er over te winnen 😊

4 jaar geleden

Ikea, hij was 120€ weet de naam even niet meer. Scheen het beste uit de test van de Consumentenbonnd te komen. Aerosleep schijnt goed te zijn om de naam, zeggen ze...🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Wij hebben op van asten een abz matras gekocht (witte panter) goed luchtdoorlatend en goede ondersteuning, niet te dun, niet te zacht of te stevig. Is nu 80 euro daar ipv over de 100 euro en je krijgt er een gratis hoeslaken bij haha als je met topper wilt die het matras tegen oa ongelukjes beschermt is de bijpassende argosafe, die je er bij kunt bestellen ook top. Komt als beste uit de test bij de consumentenbond ook en is ook super luchtdoorlatend. 😊 Wij zijn iig erg enthousiast erover zoals je kunt lezen hahaha

4 jaar geleden

Wij hebben op van asten een abz matras gekocht (witte panter) goed luchtdoo ...
De ABZ Airgosafe komt niet als beste uit de test hoor, krijgt een 6,2. De Witte panter een 5,2. Als je er zelf blij mee bent is het prima natuurlijk, maar als zij hebben gezegd dat het een test-topper is, dan ben je voorgelogen 😅

4 jaar geleden

Ikea, hij was 120€ weet de naam even niet meer. Scheen het beste uit de tes ...
Ik heb een test gezien met de aerosleep , echt wel interessant

4 jaar geleden

Reactie op SRNA95

Ik heb een test gezien met de aerosleep , echt wel interessant
beter dan andere luchtdoorlatende matrassen bijvoorbeeld? Ik heb zelf al een matras hoor maar ben altijd nieuwschierig

4 jaar geleden

Dit was de uitslag! Ik ga voor de pelleplut. €100,- voor 0,4 vind ik echt een te hoog bedrag voor een klein verschil

4 jaar geleden

Ik heb de Ikea Krummelur gekocht.

4 jaar geleden

beter dan andere luchtdoorlatende matrassen bijvoorbeeld? Ik heb zelf al ee ...
Nou ze hadden een normaal matras een meer doorlucht latend matras en de aerosleep hierdoor zag je wel duidelijk dat aerosleep echt goed lucht doorlatend is vergeleken met de andere matrassen 😊

4 jaar geleden

Reactie op SRNA95

Nou ze hadden een normaal matras een meer doorlucht latend matras en de aer ...
Oh bijzonder! Ik heb toen mijn eigen matras getest ik ging er volop met me gezicht in liggen😂😂😂

4 jaar geleden

Iemand ervaring met het merk Pretura? In onze omgeving heeft iedereen een aerosleep. Deze werd ons aangeraden haha.

4 jaar geleden

Oh bijzonder! Ik heb toen mijn eigen matras getest ik ging er volop met me ...
Ook dat is een optie😂😂

4 jaar geleden

Ikea! Aerosleep werd afgeraden door babypark.