Hoi, ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik heb negen jaar een relatie met mijn ex gehad. En ben nu zwanger van hem. Maar hij heeft een andere meid gevonden met wie die veder wilde en daarom niet meer veder met mij wilt. We hebben twee kinderen en dit is dan de derde. Hij kwam meestal zaterdag en zondag naar mij. We zouden ook samen gaan wonen. Maar dat gaat nu niet door. Nu merk ik dat als hij er is alleen met haar aan het appen is en niet meer naar zijn kinderen om kijkt of geïrriteerd op ze reageert. En steeds eerder naar huis wilt vertrekken. En nu vandaag zegt die af om naar haar toe te gaan. Op het laatste moment we zouden gezellig iets gaan doen met de kinderen. Ze stonden al klaar om weg te gaan en toen zij die dat die niet komt. Waarna mijn kinderen in huilen uitbarstte en de hele dag vanslag waren. Ik vind het een erg lastige situatie ook omdat hij niet wil dat ik weet wie het is. En hij haar boven zijn kinderen en de toekomstige baby verkiest. Hij vraagt ook helemaal niet hoe het gaat of met de kinderen. Nul interesse . Alleen in zijn nieuwe vriendin hij lijkt helemaal obsessief met haar. Als die langs kwam appte die en belt die de hele tijd met haar. Wat moet ik hiermee?