11 Reacties
4 jaar geleden
Zoute drop nemen op 't moment dat je je niet lekker voelt worden, heeft mij heel erg geholpen dat ik een lage bloeddruk had.
(probeer niet te veel zout te eten ivm vocht vasthouden, lekker tegenstrijdig, I know)
4 jaar geleden
Reactie op Hester88
Ik heb precies hetzelfde en toch is mijn bloeddruk altijd goed bij de verl ...
Jaa bij mij dus ook. Daar is ie altijd 100/70 ofzo. Vinden hun perfect. Maar thuis heb ik elke x van die dalingen
4 jaar geleden
Ik kreeg van de gynaecoloog druppeltjes die helpen tegen de symptomen van lage bloeddruk, want zout eten hielp bij mij niet. Ik hield enkel meer vocht vast en bleef flauw lopen. De druppeltjes zijn normaal vrij te verkrijgen, effortil. Pas op, de pilletjes hiervan bestaan ook, maar mogen niet genomen worden tijdens zwangerschap
4 jaar geleden
Ik heb meestal 100/60 of 90/60, ook wat lager dan gemiddeld. Als ik duizelingen heb dan neem ik drop inderdaad! Maar als jou bloeddruk heel vaak onder 100/60 is , is dat wel zorgelijk en volgens mij niet meer ‘mooi laag’ .. Zeker even met je vk bespreken!
4 jaar geleden
Herkenbaar. Bij mij is het vaak als ik op de bank zit of in ieder geval geen drukte maak. Erg vervelend maar weinig aan te doen helaas. Ik merk dat als ik op de bank blijf liggen het erger wordt maar als ik wat beweeg dus even naar wc of keuken loop het beter gaat!
Succes!