16 Reacties

3 jaar geleden

Allebei mijn dochters hebben net de waterpokken gehad. Ik kan niet helemaal goed zien of er ook echt blaasjes op zitten bij je, maar t lijkt er wel heel veel op! Fijne tips vond ik een havermoutbadje en t zalfje van Dr Leenarts om aan te stippen

3 jaar geleden

Succes!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Hanne

Allebei mijn dochters hebben net de waterpokken gehad. Ik kan niet helemaal ...
Ja op het ene bultje wel op de andere niet. Maar dat kan nog wel komen. Gisteren was het nog een stuk minder 😅 voor nu heeft ie er gelukkig nog niet zoveel last van. Hopen dat dat zo blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Hanne

Allebei mijn dochters hebben net de waterpokken gehad. Ik kan niet helemaal ...
Mijn kleintje heeft het ook net gehad, ziet er inderdaad uit als waterpokken. Goede tips mbt zalf en havermout badje. Succes!

3 jaar geleden

Zal eens even naar de zalf gaan kijken. Moet ik daarvoor bij een speciaalzaak zijn of is dat gewoon te koop?

3 jaar geleden

Reactie op Gabrielle1987

Zal eens even naar de zalf gaan kijken. Moet ik daarvoor bij een speciaalza ...
De Etos heeft dat merk en de apotheek volgens mij ook

3 jaar geleden

Hulde aan dr leenarts producten bij waterpokken. Zo ziet t er wel uit idd. Even datum in CB boekje zetten en oef er veel heeft gehad. Als kids als ze baby zijn maar minimaal hebben gehad kan het later nl. nog een keer komen. En wisten jullie dat het vooral als vrouw belangrijk is om te weten of je ze gehad hebt? Zo nee als je ze in je zwangerschap krijgt is het nl. niet goed voor de baby in de buik. En wat kiwi betreft: ik weet dat mijn oma ze altijd nam om te kunnen poepen. Dus van die volle luiers klinkt aannemelijk 🙈😊

3 jaar geleden

Dit lijken mij te grote vlekjes voor een allergie. Dat is van kleiner en niet zo'n bobbeltje. Ik denk de waterpokken. De tijd zal het leren 🙈 succes!

3 jaar geleden

Vaak zie je trouwens bij een kiwi allergie jeuk/kriebel in de keel/mond/tong. Niet perse altijd uitslag bij kiwi. Mocht het wel van kiwi blijken te zijn, zal hij ook een allergie hebben voor latex. Dit is vaak de kruisreactie.

3 jaar geleden

Ik wacht het even af en ga even kijken voor die zalf. Mocht het rare vormen aannemen dam bel ik de huisarts wel even voor de zekerheid. Bedank voor de reacties
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Kiwi wordt ook pas aangeraden na 12 maanden. Darmpjes zijn er eerder nog niet klaar voor. In het boek "eten voor de kleintjes" van stefan kleintjes staat een mooie tabel

3 jaar geleden

Reactie op Cooc

Kiwi wordt ook pas aangeraden na 12 maanden. Darmpjes zijn er eerder nog ni ...
Had dat zelf ook nagekeken en ik vond het bij 6 maanden staan. Had er ook niet zo bij nagedacht. Had beter eerst kunnen lijken en dan geven haha

3 jaar geleden

Reactie op Gabrielle1987

Had dat zelf ook nagekeken en ik vond het bij 6 maanden staan. Had er ook n ...
Sorry mijn reactie kwam nogal verwijtend over maar was niet zo bedoeld! Een keertje kan vast geen kwaad hoor, maar dat verklaart het vele poepen er na wel 😜

3 jaar geleden

Reactie op Cooc

Sorry mijn reactie kwam nogal verwijtend over maar was niet zo bedoeld! Een ...
Ow zo heb ik het ook niet opgevat 😉 dacht nadat ik hem kiwi had gegeven laat ik eens kijken en toen kwam ik er ook achter dat ik beter even kon wachten. En van 1 x word die vast niet slechter van. En ach die poepluiers worden vanzelf wel weer minder.

3 jaar geleden

Reactie op Gabrielle1987

Ow zo heb ik het ook niet opgevat 😉 dacht nadat ik hem kiwi had gegeven la ...
Ok gelukkig! Hopelijk kom je er achter waar de uitslag vandaan komt en krijgt je zoontje geen jeuk!

3 jaar geleden

Reactie op Cooc

Ok gelukkig! Hopelijk kom je er achter waar de uitslag vandaan komt en krij ...
Dat hoop ik ook. Voor nu nog nergens last van. Morgen weer een dag