9 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 7mnd heeft okk waterpokken, maar niet zoveel last van. Hij heeft wel koorts, is verkiuden en hoesten. Vooral veel last van de door komende tandjes

3 jaar geleden

Reactie op Razia 1

Mijn zoontje van 7mnd heeft okk waterpokken, maar niet zoveel last van. Hij ...
Alles tegelijkertijd!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Havermout / moedermelk in badje werkt ook fijn!

3 jaar geleden

Reactie op newmom21

Havermout / moedermelk in badje werkt ook fijn!
Ja dit en mom knows best waterpokken crème. Als ze bijna ingedroogd zijn insmeren met vaseline. Versnelt het proces en minder kans op blijvende plekken

3 jaar geleden

Hier ook een zoontje van 7 maanden met waterpokken. Wat ik die is hem insmeren met aloe Vera, de blaasjes aanstippen met verkoelende lotion van drs leenarts en op de billen talkpoeder. Verder elke dag een havermout badje. Met 3 dagen waren alle blaasjes ingedroogd en kwamen er geen meer bij en was de jeuk weg 👌

3 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Hier ook een zoontje van 7 maanden met waterpokken. Wat ik die is hem insme ...
Oh dat is snel. Mijn zoontje zit nu op dag twee en heeft er zo extreem veel. Lijkt met het uur wel blaasjes bij te komen. Heel zielig.

3 jaar geleden

Reactie op Moniquewillemijna

Oh dat is snel. Mijn zoontje zit nu op dag twee en heeft er zo extreem veel ...
Ja zielig hè! Was hier ook eerst totdat ik deze combi gebruikte en toen stabiliseerde het in ene. Nu zie je ze met de dag afnemen. Dus hopelijk houdt hij er geen littekens aan over 🤞 heel veel sterkte hopelijk stopt het snel!

3 jaar geleden

Hi! Hier ook de waterpokken(denk ik) hoe snel vermenigvuldigde de blaasjes zich? Vanmorgen dacht ik een puistje en nu nog 4 ‘puistjes’ erbij. Hoe zal dit dan morgen gaan? Worden ze erg ziek?

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje begon het met een paar blaasjes, die er opeens waren. De dag erna heel veel meer en er bleven maar nieuwe plekjes komen tot 3 dagen ongeveer. Hij had het wel echt heel erg en is er ook echt heel ziek van geweest. Ongeveer 1,5 week. Maar mijn dochter heeft maar een paar blaasjes gehad en totaal geen last. Het is dus bij elk kindje anders. Sterkte. hopelijk valt het mee!!