53 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind de geuren van Weleda vaak nog best sterk, voor baby weet ik niet hoor, maar ik vind het heftige geuren voor mezelf, en laat Weleda daarom eigenlijk altijd links liggen.. Ik heb de pregnancy olie en crème van Naif en die zijn echt zalig!!
Ik neig heel erg naar alle babyproducten van Naif daardoor. Zit nul meuk in, en dat voelt goed!
Daarom ook heel benieuwd waar jij de aanbieding zag 😉
5 jaar geleden
Groot fan van Naif! Maar ook van de Calendulan billencrème van Weleda ;) Hier thuis worden beide merken gebruikt dus!
5 jaar geleden
Gebruik bij mijn zoontje van 3 de Weleda douche en weleda olie om lekker mee in te smeren na het douchen. Wrsch bij de baby straks ook. Enige nadeel zijn de doppen die gaan heel snel stuk als de fles/tube een keer valt.
5 jaar geleden
Reactie op Marvg
En Zwitsal, is dat ook aan te raden? Ruikt zo lekker
Het ruikt zo lekker door alle toevoegingen. 'fijn' voor jouw neus, maar heftig voor de huid van je baby.
5 jaar geleden
Reactie op MV83
Ik vind de geuren van Weleda vaak nog best sterk, voor baby weet ik niet ho ...
Die van weleda ga ik straks wel ff ruiken bij holland&barret. De aanbieding van naif is op plein.nl!
5 jaar geleden
Ben sowieso benieuwd of het wel nodig is, al die verzorgingsproducten? Shampoo en zeep en lotion en shampoo? Is dat huidje niet heel goed in staat om die balans (icm water) zelf te regelen?
5 jaar geleden
Ik ben helemaal fan van de producten van Naif, dus ga deze ook gebruiken voor onze kleine man.
5 jaar geleden
Waar ruikt naïef naar? Is dat ongeveer als zwitsal of totaal anders Ik heb dus voor mezelf ooit een handcrème aangeschaft en die rook serieus naar kots. Ben dus een beetje bang dat ik mijn kind dalijk ga insmeren met een kotslucht. Dat in combinatie met poepluiers zie ik niet niet zitten
5 jaar geleden
Reactie op Vvvj
Mocht het meespelen. Naïf zegt dat ze vegan en dierproefvrij zijn maar onde ...

Goeie! Weleda is wel volledig proefdiervrij
https://www.weleda.nl/100-natuurlijk/kwaliteitsbelofte/diervriendelijk