9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben altijd die van de Ikea gehad, met uitneembaar binnenpotje. Dacht eerst maar eens kijken of ie interesse heeft en oudste is er prima zindelijk mee geworden.
3 jaar geleden
Oehhh goeie..
Voor de dames die dit al eens achter de rug hebben. Wat is het voordeel van een potje ten opzichte van van een wc verkleiner? Eerst het potje leren en daarna nog de wc voelt als dubbel werk 馃き
3 jaar geleden
Mijn oudste voelde in het begin nog helemaal niet aan wanneer hij moest. We zetten hem in het weekend na het ontbijt in het begin gezellig in de woonkamer op het potje met een boekje erbij tot er iets kwam. En daarna toen hij het zelf een beetje begon door te krijgen moest hij er echt tegen rennen en was het potje in de hoek van de kamer net op tijd 馃檴. Vrij snel daarna inderdaad overgegaan op een wc bril verkleiner. Maar voor de beginfase was het potje hier wel handig.
Als je een kind hebt dat het al goed snapt of je kunt heel goed op vaste momenten beginnen is het misschien niet nodig, dat weet ik niet.
Voor de nacht twijfel ik of ik het potje niet weer op zijn kamer wil zitten. Hij maakt ons nu s nachts wakker want durft niet alleen naar de wc als hij moet plassen 馃槄
3 jaar geleden
Wij hebben deze van bol.com. heel fijn, met deksel, uitneembaar plasgedeelte, zacht kussentje om te zitten. Daarnaast vind k m nog leuk qua uitzien.