9 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn hier net begonnen met oefenen met de Munchkin 360 graden oefenbeker. Het voordeel vind ik dat deze bijna werkt zoals een echte beker, dus zonder rietje of tuitje en dus echt gewoon breed aan de rand van het glas drinken. Hierdoor stimuleer je een normale mondspier ontwikkeling. Verder is hij net als andere bekers voor die leeftijd wel gewoon antilek en door de oortjes gemakkelijk vast te pakken. Alleen als onze dochter hem op de grond gooit komt er wel water uit, geen idee of dat voor andere bekers ook geldt.
4 jaar geleden
Reactie op Itepietje
Wij zijn hier net begonnen met oefenen met de Munchkin 360 graden oefenbeke ...
Wij hebben deze ook, maar ons zoontje snapt niet hoe hij hier uit moet drinken. Hij zit er maar een beetje op de kauwen… duurde dat bij jullie ook even?
4 jaar geleden
Ezra snapte het meteen… Maar met een beker voor je ogen kun je je favoriete film niet zien, hè! Dus de beker moet even wachten. Haha! He looooves Junglebook! Kleine kinderen voor de TV zetten; ik was er geen voorstander van. Tot ik erachter kwam dat het echt fijn is om de afwas in één keer te kunnen doen ipv steeds te moeten stoppen omdat Ezra me nodig had…
Ik vind die beker dus echt ideaal!

4 jaar geleden
Ezra snapte het meteen… Maar met een beker voor je ogen kun je je favoriete film niet zien, hè! Dus de beker moet even wachten. Haha! He looooves Junglebook! Kleine kinderen voor de TV zetten; ik was er geen voorstander van. Tot ik erachter kwam dat het echt fijn is om de afwas in één keer te kunnen doen ipv steeds te moeten stoppen omdat Ezra me nodig had…
Ik vind die beker dus echt ideaal!

4 jaar geleden
Reactie op hestermusje
Wij hebben deze ook, maar ons zoontje snapt niet hoe hij hier uit moet drin ...
Wij hebben het nu 2 keer geprobeerd
- 1e keer bewoog ze hem verkeerd naar de mond en hielpen we haar zodat de rand in haar mondje zat. Ze dronk toen nog niets
- 2e keer bracht ze hem zelf goed naar het mondje en kreeg er een heel beetje uit. Was echt nog wel weinig (we hadden er een streepje opgezet met het waterniveau) maar voor de eerste keer vonden we dat al heel netjes. Gaf iig het vertrouwen dat ze het vanzelf leert
4 jaar geleden
Wij gebruiken een open bekertje (type Ikea) met een bodempje water. Ik bied het nu al zo’n 2/3 weken aan na het papje en ze likte eraan of blies belletjes. Deze middag was de eerste keer dat ze begreep wat er moest gebeuren! Dus ze deed haar mond zelf open, ik goot een beetje water in haar mond en ze dronk het op. Ze werd helemaal euforisch en blij omdat het lukte 😃 en dan terug haar mondje open doen om wat verder te drinken