13 Reacties

3 jaar geleden

Geen idee of het echt werkt, maar misschien een ui door midden snijden en naast het bed leggen. Ze zeggen wel eens dat een ui helpt.

3 jaar geleden

Een snottenzuiger wil ook wel helpen. Geen idee hoe het echt heet. Is speciaal voor kleine kinderen die niet kunnen snuiten.

3 jaar geleden

Hier een chronisch ziek kind 馃樂 bedankt kinderdagverblijf 馃槧鈽猴笍 ui helpt zeker en hoestdrank doet hier niks.. goed ventileren, bed schuin, Luuf onder voeten en sokken aan in bed helpt hier een beetje

3 jaar geleden

Reactie op KWGN

Een snottenzuiger wil ook wel helpen. Geen idee hoe het echt heet. Is speci ...
Een neuszuiger toch? Is van otrivin te koop bij kruidvat. Een top ding

3 jaar geleden

Hier gebruiken we hoestdrank van bisolvon, eentje die vanaf 1 jaar mocht. Die helpt wel iets

3 jaar geleden

Reactie op Joanne22

Een neuszuiger toch? Is van otrivin te koop bij kruidvat. Een top ding
Ja klopt. Zo een zuiger voor kinderen dat snot er uit haalt.

3 jaar geleden

Reactie op Joanne22

Dit is anders als de neuszuiger 馃槈 ik vind neuspeer veel minder effectief d ...
Ah ok茅 top. Ja hebben het eigenlijk ook nooit nodig. Onze dochter is eigenlijk nooit ziek. Hebben wel zo 1 als die bij de Hema is. 1x gebruikt en werkt me toen wel goed.

3 jaar geleden

Hier heeft een ui goed geholpen voor iig de nachten. 1 ui doormidden snijden en onder het ledikantje gelegd aan beide kanten. Daarnaast heel veel stomen zodat het echt loskomt.. neuszuiger wou ze niets van weten dus elke keer mee als ik of mijn man ging douchen.

3 jaar geleden

Oke bedankt ik ga een ui vanavond uit proberen. Neuspeer heb ik hier al in huis vind ik niet zo fijn en ze houd al niet van het neusje schoonmaken of de mond馃檲 Ik heb ook dampo alle hoest drank gekocht vanaf 1jaar Bedankt voor jullie mee denken馃槝

3 jaar geleden

Reactie op KWGN

Ah ok茅 top. Ja hebben het eigenlijk ook nooit nodig. Onze dochter is eigenl ...
Lucky you鈽猴笍 en je dochter. Hier chronische oorontsteking gehad wat ook op z'n keel en neus sloeg(altijd hoesten/benauwd/volle holtes), durf mijzelf bijna expert te noemen in neussprays ed馃槅

3 jaar geleden

Reactie op Joanne22

Lucky you鈽猴笍 en je dochter. Hier chronische oorontsteking gehad wat ook op ...
Oh bah dat is niks. Maar ja dan ben je wel een expert ondertussen haha. Ja scheelt denk ik ook wel dat ze niet naar de kinderopvang gaat. Lekker thuis helpen op de boerderij.