34 Reacties
4 jaar geleden
Ik geef de pap van Olvarit fijne granen 6+ maanden, ik maak een fles van 210 KV en dan 3 schepjes van Olvarit fijne granen er in. Hij drinkt zo de hele fles leeg en in de avond doe ik hetzelfde ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Nath90
Welke fles en speen maat gebruiken jullie?? Als ik een papfles maak volgens ...
Ik heb de difrax s vorm fles met speen maat L en bij zijn gewone melk maak M speen. ☺️
4 jaar geleden
Reactie op ckp1986
Ik ga pap geven uit een bordje met een lepel.
Dan kun je dezelfde hoeveelheid melk wat er normaal geven word warm maken in een kommetje en dan 6 schepjes er door ☺️
4 jaar geleden
Ik geef pap met een lepel, gebruikte eerst fijne granen en later die andere Olvarit bio variant voor 6+ maanden. Vanmorgen pap gemaakt met gewoon normale havermout en blauwe besjes geprakt erdoor. Heerlijk smullen.
Ik maak het met kunstvoeding.
Ik wil langzaam over dus op die gewone normale havermout. Ik wil m t liefst zoo ‘puur natuur’ mogelijk laten eten naast zijn flesvoeding. Dat is ook mijn visie voor mijn eigen voeding en dat wil ik dus ook voor mijn kleine aapje.
4 jaar geleden
Reactie op Nath90
Difrax drie standen speen
4 jaar geleden
Reactie op Nath90
Y speen van de Brown
4 jaar geleden
Reactie op Ayla91
Ik gebruik bio speltpap van ah. Groot succes bij onze gretige eter. Ik maak ...
Hier ook de speltpap en ik maak deze gewoon aan met gekolfde bv 😋 Dit blijft wel iets dunner dan wanneer je met kv mengt, maar gaat alsnog prima met een lepel naar binnen.