9 Reacties

5 jaar geleden

Dat is heel persoonlijk. Wij hebben het wiegje Lars van Kidsmill 2ehands via MP gekocht. En dan doen we er een sluier/hemeltje boven.

5 jaar geleden

Wij gaan voor een mozesmand op een schommelende staander met hemel erboven als wiegje

5 jaar geleden

Blij dat ik niet de enige ben die het zo moeilijk vind 馃檴 bij mijn eerste had ik alles zo snel en nu vind ik echt mijn zin niet en lijkt het zooo moeilijk 馃槱

5 jaar geleden

Ik heb er net 1 gratis opgehaald via mp. Die ga ik opknappen.

5 jaar geleden

Vraag over een wiegje: wij hebben vandaag een bezoek gebracht aan een babywinkel. Waren erg onder de indruk van de stokke sleepi 4-1 variant. Je hebt eerst een wiegje wat je kan gebruiken tot 6 maanden en een ledikant wat je kan gebruiken van 0 tot 3 jaar. Kan een new born direct in een ledikantje of is dit wat aan de grote kant?

5 jaar geleden

Reactie op Hollie

Vraag over een wiegje: wij hebben vandaag een bezoek gebracht aan een babyw ...
Ons zoontje sliep overdag beneden in zijn wiegje en 鈥榮 avonds/nachts in het ledikantje. Bedje kort opmaken, dan kan dat prima 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op VisseJ

Ons zoontje sliep overdag beneden in zijn wiegje en 鈥榮 avonds/nachts in het ...
Thx scheelt weer 400 eur 鈽猴笍

5 jaar geleden

Wij hebben hem gekocht bij: wieg&co

5 jaar geleden

Ik kon niet kiezen tussen een co sleeper omdat dat me praktisch lijkt een een rotan wiegje omdat ik die zo mooi vind. Toen vond ik dit leuke wiegje dat ook als co-sleeper kan dus die komt onze kant op馃グ