7 Reacties

3 jaar geleden

Heb je hiervoor een draagzak gehad of begin je nu in ene met deze?

3 jaar geleden

Reactie op nikkieyj

Heb je hiervoor een draagzak gehad of begin je nu in ene met deze?
Ik heb wel een draag zak gehad, maar dat vond Jaimz toen niet fijn.. dus eigenlijk altijd de maxicosi of wagen gebruikt🙈

3 jaar geleden

Ik heb deze ook, het kan helpen om hem iets hoger of juist iets lager te dragen (over het algemeen hoger). Of je kindje iets meer voorop of juist iets meer naar je rug toe te dragen. Het blijft een beetje uitproberen wat de fijnste houding voor je is, maar ik moet zeggen dat ik hem nooit echt langer dan een minuut of 10 gebruik. Het is natuurlijk in feite gewoon een fiks zware schoudertas en dat is niet echt heel lekker voor je rug helaas.🥹

3 jaar geleden

Reactie op Nina1992

Ik heb wel een draag zak gehad, maar dat vond Jaimz toen niet fijn.. dus ei ...
Dan moet je rug sowieso wennen en je gaat anders lopen omdat je je houding moet corrigeren met gewicht eraan waardoor je spieren het zwaar krijgen haha. Volgensmij zijn deze ook niet ergonomisch verantwoord om grote afstanden mee te lopen

3 jaar geleden

Ik heb ook de wildride maar ben er niet zo blij mee. Vanaf dat mijn zoontje 3 maanden is heb ik hem veel gedragen in een draagzak ( artipoppe). En dat ging super. Zelfs op de fiets en overal waar ik kwam nam ik hem op die manier mee. Mijn zoontje is nu groter en zwaarder ( 1.5 jaar en circa 13 kilo) en ik dacht dat een wild ride wel de ultieme overstap en handig en makkelijk zou zijn. Net zo handig als bij de draagzak. Helaas, het is het allebei niet voor mij. Naast dat ik hem behoorlijk prijzig vind valt hij in het gebruik dus ook tegen. Mijn schouder doet snel pijn en je kan hem niet eenvoudig over de andere schouder dragen. Erin zetten en eruit halen is ook een gedoe. Ook loop ik, in tegenstelling tot bij de draagzak, erg scheef om het gewicht te ondersteunen. Het kan in mijn ogen dus bijna niet ergonomisch verantwoord zijn. De kleine vindt het overigens wel leuk. Al met al gebruik ik het alleen voor hele korte afstanden, het ligt in de wandelwagen voor wanneer hij er even niet in wilt en ik wel doorwil. Ik gebruik eigenlijk nog steeds liever de draagzak..

3 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! Ik denk dat ik gewoon een beetje blijf proberen. Rondjes met de hond ofzo😜 en misschien dat m’n vriend het langer volhoud. Wel handig voor bijv strand of bos waarbij een buggy niet handig is denk ik.. we gaan het zien!🥰

3 jaar geleden

Reactie op PIPPALOU

Ik heb ook de wildride maar ben er niet zo blij mee. Vanaf dat mijn zoontje ...
Goed om te weten, ik had ook al m’n twijfels en wilde het niet proberen omdat je dan idd al het gewicht aan 1 kant moet dragen. Nu ga ik ‘m zeker niet meer halen.