35 Reacties

4 jaar geleden

Omg ik ben niet alleen 🤪 Ik ben zelf steenbok (boogschutter) Ik hoop ook op een stier. Kan wat vonken geven maar ben bang dat een maagd zich te hard gaat schikken De papa is een vis

4 jaar geleden

Oh, ik ben zelf ook Stier, ascendant Leeuw, en tot nu merk ik dat andere leeuwen me niet altijd even goed liggen en dat m'n band met Maagd toch iets gemoedelijke en minder vurig verlopen. Vandaar dat ik toch hoop op een maagdje. Uitgerekend voor 27 augustus, maar hij zit al lekker diep en met vaak voorweeën, dus 't blijft lekker spannend
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ahaha wat leuk dit! Ben gelukkig niet de enige. Ik had bij de planning alleen gerekend op kreeft of leeuw, en nu dan waarschijnlijk tòch een maagd! Zelf een waterman en mijn vriend is ook een leeuw!

4 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Omg ik ben niet alleen 🤪 Ik ben zelf steenbok (boogschutter) Ik hoop ook ...
Haha klopt, Maagden kunnen wat pasiever zijn. Ben je zelf Steenbok met asc. in Boogschutter als ik het goed begrijp? En hoop je dat je in Mei bevalt? Dat is nog wel een eindje weg he? 😅

4 jaar geleden

Haha klopt, Maagden kunnen wat pasiever zijn. Ben je zelf Steenbok met asc ...
Ja ben zelf steenbok. En euhm neen niet mei. Ik hoop augustus voor de 23ste Maagd is van 23/8 ;)

4 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Oh, ik ben zelf ook Stier, ascendant Leeuw, en tot nu merk ik dat andere le ...
Oh idd wat spannend! En leuk om eens iemand te ontmoeten die ook, en Stier is, en de ascendant in Leeuw heeft. Maagden zijn inderdaad vrij makkelijk in de omgang, maar omdat de Leeuw ascendant toch best wel een energie afgeeft van ‘je kunt niet om mij heen’ , hoopte ik toch op een Leeuwin. Heb nog tot a.s. Zondag, anders wordt het een Maagd. En dat vind ik toch een vreemd idee .. 😅

4 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Ja ben zelf steenbok. En euhm neen niet mei. Ik hoop augustus voor de 23ste ...
Nee omdat je zei: Ik hoop op een Stier. Stier is Mei. Of begrijp ik je verkeerd? 😅

4 jaar geleden

Reactie op leefje

Ahaha wat leuk dit! Ben gelukkig niet de enige. Ik had bij de planning alle ...
Zo, dat is een flinke verschuiving qua verwachting! Je vriend en jij zijn astrologische tegenpolen (180 graden van elkaar op de cusp). Misschien is een Maagd dan toch beter hoor! Die kan jullie afremmen haha...

4 jaar geleden

Nee omdat je zei: Ik hoop op een Stier. Stier is Mei. Of begrijp ik je verk ...
Aah nu zie ik het nee ik bedoelde leeuw.. dat was mijn zwanger brein dat weer niet wil mee werken 🤪

4 jaar geleden

Ben zelf een leeuw, kan het meestal niet goed vinden met een andere leeuwen. Zoontje is boogschutter en zijn koppige karakter is bijna hetzelfde als de mijne, dus dat botst met regelmaat 😅 Vriend is een maagd en hij is altijd zo rustig en bewaard de vrede in huis , dus hoop echt op maagd xD Zou fijn zijn als er een mooie balans in huis is op die manier, anders vrees ik voor de gemoedstoestant van mijn vriend als er 3 vuurtekens hier in huis zijn 🤣
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Noita

Ben zelf een leeuw, kan het meestal niet goed vinden met een andere leeuwen ...
Hmm… misschien dan ook voor maagd gaan om mijn vriend te sparen 🙈

4 jaar geleden

Zo, dat is een flinke verschuiving qua verwachting! Je vriend en jij zijn a ...
Zo had ik het nog niet bekeken 🤔. Het is meer zo dat mijn moeder (maagd) en ik niet zo een goede relatie hebben, Maar misschien is dit wel iets karmisch? Maar mijn asc is Sagittarius en en de partner is Leo. Zou heel vurige worden allemaal

4 jaar geleden

Wat leuk dit! Ik ben zelf een stier, ascendant kreeft en mijn beste vriendin is een maagd 😊 als ik haar in mijn buik voel denk ik eerder leeuw, kleine druktemaker.. maar kan goed met maagden en leeuwen vind ik altijd wel fel 🙈 van mij mag ze graag komen gezien de laatste loodjes.. maar een maagd zou wel wat beter passen bij ons denk ik 😅

4 jaar geleden

Mijn partner en ik zijn beide een leeuw en hadden gehoopt dat de kleine dit ook zou worden maar waarschijnlijk inderdaad toch maagd. Nu 39 precies

4 jaar geleden

Ook hier hoop ik op een een leeuwtje! Mijn eerste is een maagd die is geboren op 1-9-19 (hoe kan je het plannen 😂). Ik ben zelf een leeuw dus ik zou het wel heel leuk vinden! Ben nu 40+4, het kan nog! 🦁

4 jaar geleden

Reactie op lauravennee

Ook hier hoop ik op een een leeuwtje! Mijn eerste is een maagd die is gebor ...
Ik duim voor je

4 jaar geleden

ik vind het wel boeiend, onze zoon is net geboren met zon en maan in leeuw en ascendant in maagd. ik ben een kreeft en partner is stier. weet iemand iets over deze combi?

4 jaar geleden

Ik had ook op een leeuw gehoopt. Ben zelf ook Leeuw. Maar vandaag is de laatste dag dat het het mogelijk is (22 aug) en heb nog geen weeën (40+3). Maagden schijnen ook wel oke te zijn😄

4 jaar geleden

Ik ben hier niet zo in mee en even een oprechte vraag. Geloven jullie dan niet zo in genetica? Dat een dag later of vroeger het karakter helemaal zou beïnvloeden ongeacht dat de ouder, genetica en opvoeding hetzelfde zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Ik ben hier niet zo in mee en even een oprechte vraag. Geloven jullie dan n ...
In ben zeer wetenschappelijk nieuwsgierig en volg 100% wat bewezen is en dergelijke, maar ik heb ook een bepaalde nieuwsgierigheid naar wat nog kan bestaan naast hetgene we weten. Als de maan invloed heeft op eb en bloed van de zee, waarom zou het niet nog invloed kunnen hebben op andere zaken op de wereld. En als de man invloed heeft, hebben andere zaken dan ook nog invloed? 't is niet omdat we het nog niet kennen dat het er niet is.. + ik geloof wel dat, moesten er 2 kinderen bestaan die 100% identiek zijn met 100% dezelfde opvoeding, toch anders zullen ontwikkelen door het verschil van geboortedatum. Een kind dat een bepaalde ontwikkelingssprong heeft in de zomer zal hier anders mee omgaan dan een kind dat diezelfde sprong in de winter heeft. Dit hoort ook onder nature VS nurture.