45 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben maar gewoon van alles online aan het bestellen.... ik baseer mn keuze wel op fotos. Ben bang dat dit nog wel even duurt en inmiddels 18 weken zwanger...
5 jaar geleden
Marktplaats? Staat vol met zgan Ikea-spullen! Goed voor het milieu, de portemonnee en je kan het vooraf aan het kopen ook nog zien 🙂
5 jaar geleden
Marktplaats? Staat vol met zgan Ikea-spullen! Goed voor het milieu, de port ...
Ik koop al heel veel via marktplaats, maar er zijn toch echt een aantal dingen die ik graag nieuw wil kopen.
Maar ook niemand die het vervelend vindt dat als het op afspraak mogelijk is je alleen moet gaan en het in zeer korte tijd moet? Het zal wel aan mij liggen 😅 heb gezellige shopdrang.
5 jaar geleden
Ik heb 2 afspraken gepland 1 bij baby dump en 1 bij babyentiener.
Je kan aangeven waar je voor kom en aan de hand daarvan krijg je een tijd.
5 jaar geleden
Wij hebben de kinderwagen 2e hands gekocht, het ledikantje en commode hebben we online besteld. Welke ik wilde was in de uitverkoop en sowieso niet meer zo in de winkel te zien. Box wil ik op marktplaats zoeken. Het matrasje zal ik wel nieuw willen kopen, zelfde geld voor bed textiel. Daarvoor wil ik eventueel wel op afspraak shoppen. Echter ik ben echt een twijfelkont dit zorgt ervoor dat ik echt niet in 10 minuten iets kan kiezen.
5 jaar geleden
Reactie op 0821
Ik koop al heel veel via marktplaats, maar er zijn toch echt een aantal din ...
Ik heb de grote dingen gelukkig al. Maar de rest wil ik ook gewoon gaan shoppe, lkkr rondneuzen met mn man, vriendinnen, (schoon)zus.. k heb dus idd geen zin om in mn eentje te gaan en tijdsverbonden, zo ongezellig.
5 jaar geleden
Reactie op Lovemyprincess
Ik heb de grote dingen gelukkig al. Maar de rest wil ik ook gewoon gaan sho ...
Ohja, denk dat rond mei echt de winkels wel weer gewoon open zijn... begint t betere weer toch wel en worden, althans vorig jaar, de besmettingen minder. Bestaan dr straks geen winkels meer als alles dicht blijft pff.
5 jaar geleden
Reactie op llinzs | Moderater
Tja hoe wil je in 10 min door de Ikea 😅
Je bent niet max maar minimaal 10 minuten in een winkel
5 jaar geleden
Ik heb woensdag een afspraak bij de prenatal in amersfoort en die week erna bij babypark
5 jaar geleden
Je bent niet max maar minimaal 10 minuten in een winkel
Klopt, maar veel winkels houden zich aan een Max van 10 min. Ik vermoed dat Ikea dit gewoon niet kan waarmaken, want je loopt zo 2 uur in de Ikea. Het zal voor Ikea geen winst maken😔
5 jaar geleden
Ik heb 9 maart 1.5 uur afspraak bij babydump. Gelukkig kan je daar grotere tijdsblokken reserveren want een kinderwagen, kamertje en alles bekijken ga ik niet redden in 10 minuten😅
5 jaar geleden
Ik heb bij babypark ook een afspraak gepland :) heb al wel veel in huis door mijn vorige zwangerschap, maar wilde graag een schommelstoel en daar wil ik toch ook echt even op zitten ^_^