Hi meiden. Ik zoek een winterjas voor mijn zoon van 16 maande . Ik heb 6 jassen besteld variërend van Noppies s’oliver tumble n dry maar de mouwen zijn veelste veelste lang. Omslaan gaat amper de jassen zijn te stug. Hebben jullie nog tips??
Hij heeft kledingmaat 92 en heb ook jasjes 92 besteld dacht misschien 98 bestellen maar dan zijn die mouwen nog langer 😂
Hij heeft nu een wollen jasje van engel natur maar kan me niet voorstellen dat zo’n jasje genoeg is in hartje winter.
Ah ja kan het natuurlijk ook zijn 😅 ik ga even kijken bij koko noko
Ik heb deze. Een 92. Om zn lijf zit het zelfs gewoon strak. Maar mouwen en muts veel te groot eigenlijk. Je ziet 1 van de mouwen omgeslagen zitten. Andere niet. Ze maken die jassen gewoon raar 🤷♀️
Ja wij hebben dus hetzelfde als jullie. Welke kids hebben zulke lange armen?🤷🏻♀️😂 jas gaat bij de nek/kin bij ons ook niet dicht daar is de jas te smal voor. 🤷🏻♀️
Hahahaha ik heb een klein meisje voor haar leeftijd waardoor ze ook nog een kleine maat heeft. Maar de mouwen zijn altijd te kort. 😂
Het is toch wat met die mouwen. Ze heeft nu een jas van Ammehoela, is een iets langer model. Qua lengte net niet te lang, mouwen te kort. 🙈 Dus ik moet nog opzoek naar wat anders.
Mijn zoontje heeft nu zijn 2e jasje van Name it. Hij had 86, maar daarvan werden de mouwen te kort, dus nu 92.
Zijn grote broer van 6 heeft dezelfde jas en is helemaal apetrots dat zijn kleine broertje hem ook heeft.
Hier ook een jasje van koko noko maar dan met klittenband bij het uiteinde van de mouwen, mouwen zijn iets te lang maar met het klittenband net te doen.
Vreselijk die winterjassen in deze maten..😂 heb voor m’n dochter jassen van zara, h&m en hema, maar het is elke keer drama met aantrekken. Zit allemaal gek
Mijn dochtertje heeft nu meestal een dikke trui of wollen bodywarmer en dan een IELM pak of jasje aan, warm genoeg en is waterdicht, en daarvan kunnen de mouwen makkelijk wat opgestroopt worden. Ideaal!