14 Reacties

4 jaar geleden

Ik zal het doen, zal even wennen zijn maar jullie moeten ook met een fijn gevoel weg gaan.

4 jaar geleden

Zeker doen! Ik ben ook gewisseld al direct na de eerste wen ochtend. Ben nog steeds zo blij met deze beslissing. Het zal voor je kindje nu misschien even wennen zijn, maar ze gaan er nog 4 jaar naar toe, dus dat vond ik wel de moeite waard.

4 jaar geleden

Ik zou het zeker doen. Maar ik zou wel even toelichten waarom. Maak je gevoel bespreekbaar, daar kunnen hun evt ook weer wat mee. Ik ben zelf locatiehoofd op het kinderdagverblijf en ik zou het ook fijn vinden als ouders dat aangeven zodat ik er wat mee kan

4 jaar geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Ik zou het zeker doen. Maar ik zou wel even toelichten waarom. Maak je gevo ...
Ik heb het aangegeven, maar word letterlijk uitgelachen want het kind merkt er toch niks van want het kind is nog te klein! Toen ging het helemaal mis zelfs een bericht naar nog hogere hand gestuurd en die verwees me weer naar een locatiemanager. Los het op en doe er wat mee of doe het op deze manier en de mensen lopen weg! Met ons nog een paar kindjes om de zelfde reden helaas.

4 jaar geleden

Reactie op roosy_89

Zeker doen! Ik ben ook gewisseld al direct na de eerste wen ochtend. Ben no ...
Wij hebben helaas niet eens een wenochtend gehad daar deed de opvang niet aan want tja al die kinderen die dan moeten wennen! Toen al vraagtekens maar wij dachten dat het normaal was (eerste kindje)

4 jaar geleden

Ik heb het aangegeven, maar word letterlijk uitgelachen want het kind merkt ...
Mag ik vragen waar het om gaat dan? Schrik wel van die reactie namelijk dat ze nog te jong zijn om het te snappen..

4 jaar geleden

Ik zou het ook doen. Ik werk op een babygroep dus ben wel erg nieuwsgierig maar het is net zo belangrijk dat ouders zich goed voelen. Zit je bij een grote organisatie? Of dat niet

4 jaar geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Mag ik vragen waar het om gaat dan? Schrik wel van die reactie namelijk dat ...
Onder het personeel veel ruzie en problemen ook op de groepen de opvang die we hebben word met regelmaat afgezegd omdat er onderling dan weer een strijd is en er veel te veel kindjes zijn omdat iemand zich dan weer ziek meld, gevraagd naar een andere locatie kreeg ik het antwoord jou kind zit waar het zit! En het kind krijgt geen andere plek op een andere locatie

4 jaar geleden

Reactie op M30

Ik zou het ook doen. Ik werk op een babygroep dus ben wel erg nieuwsgierig ...
Ja de grootste organisatie hier en die is behoooooorlijk!

4 jaar geleden

Onder het personeel veel ruzie en problemen ook op de groepen de opvang die ...
Wauw, onbewust krijgen kinderen hier heen veel van mee.. ik snap niet dat de organisatie hier niet ingrijpt..dan moet je zo'n team uit elkaar gaan plukken als ze het licht in elkaars ogen niet gunnen.. ben blij dat ik een team heb die altijd voor elkaar klaar staan. Mag ik vragen welke omgeving ie woont? Misschien heb ik wel een tip qua organisatie

4 jaar geleden

Wij gaan het doen omdat er nu toch plek is dichterbij. Andere reden dus, ik baal eerder een beetje omdat ik het idee kreeg dat ze er net een beetje in begint te komen. Als je je kind daar niet met een gerust hart achterlaat, zou ik zeker wisselen!

4 jaar geleden

Ik zou zeker naar een andere gaan. Is de maneblussertjes niets? Daar hoor ik goede verhalen over.

4 jaar geleden

Ja de grootste organisatie hier en die is behoooooorlijk!
Als ik een tip mag geven, zoek een wat meer kleinschalige opvang. Niet alle vestigingen van grote organisaties zijn slecht maar bij sommige is het wel echt een zooitje

4 jaar geleden

Reactie op JVM8

Ik zou zeker naar een andere gaan. Is de maneblussertjes niets? Daar hoor ...
Klopt vorige week wezen kijken, gaan morgen nog bij 茅茅n kijken en dan maken we de keuze tussen maneblussertjes of koozie 馃槄 vind het nu wel lastiger omdat je heel erg specifiek gaat kijken naar dingen en heel kritisch bent