15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb vooral last van winderigheid en gevoelige borsten. En dat de hele dag door😅 nog geen misselijkheid gehad!

5 jaar geleden

Hi, dat heb ik ook en het maakt me zo onzeker. Ik heb eigenlijk weken gehad dat ik zere borsten had.. en sinds gister is het wat minder. Wel ben ik opeens meer moe dan eerst en heb ik weer lage rugpijn.. A.s. donderdag is mn 1e echo, wat killing is dit🤯

5 jaar geleden

Ja, heel herkenbaar en nu een prachtig zoontje van 1,5 jaar! En inmiddels zwanger van de tweede😊

5 jaar geleden

Ik ben nu 5+3 weken en ik heb ook ups en downs. Dan gevoelige borsten dan weer niet dan ben ik misselijk dan weer niet. Blijft op en af gaan! Maar ik vertrouw op mijn lichaam! 5 januari mijn eerste echo dus we wachten af.

5 jaar geleden

Jep, wat wel blijft is een opgeblazen buik

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar, brengt veel onzekerheid met zich mee. Vooral omdat ik bij de eerste zwangerschap waarbij ik de wereld aan symptomen had een missed abortion heb gehad. Het zegt dus helemaal niks, ook niet als de symptomen verdwijnen. Ik ben nu 7+3 en bij mij veranderen m'n borsten, de misselijkheid, de vermoeidheid etc. ook met het uur.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar 🙈 nu 7+3 en wisselt onwijs. Ene keer onwijs misselijk en volgende moment weer niet. Wel sinds paar dagen heel moe.

5 jaar geleden

Reactie op Charissa1990

Ik ben nu 5+3 weken en ik heb ook ups en downs. Dan gevoelige borsten dan w ...
Ik heb nu precies hetzelfde en ook 5 jan de eerste echo, wat toevallig!

5 jaar geleden

Hier ook, afgelopen 2 dagen nog aan t overgeven, vandaag voel ik me goed, heb zelfs een pokebowl besteld, lekker genieten van de goede dagen!

5 jaar geleden

Ja heb t ook en word er zo onzeker van. 5w6d vandaag en woensdag zo misselijk dat ik niks kon eten, en sindsdien helemaal kiplekker. Dinsdag echo, hopelijk zit ze er nog

5 jaar geleden

Heel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit ervaart! Nu zwanger van ons 2e wondertje , maar dit nooit ervaren bij de 1e. Ene ochtend wordt ik wakker en kan ik mij amper draaien van de pijnlijke borsten en vanmorgen stond ik op met geen pijnlijke borsten. Ga je toch van piekeren! En dat ook met andere kwaaltjes. Stond vandaag bij de Kruidvat en twijfelde of ik weer een test zou halen om zeker er van te zijn. Maar blij dat ik het niet gedaan heb, want voel me nu weer zwanger haha. Nu 6 weken zwanger en de 30e eerste echo! Kan niet wachten :D

5 jaar geleden

Ik herken dit ook, maar de maagzuur na bijne elk eten blijft helaas. Iemand tips tegen maagzuur? Het liefst zo natuurlijk mogelijk 🤭

5 jaar geleden

Reactie op Cantwait

Ik herken dit ook, maar de maagzuur na bijne elk eten blijft helaas. Iemand ...
Vanille vla wil daar wel tegen helpen

5 jaar geleden

Reactie op bo(y)ssmom

Heel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit ervaart! Nu zwanger ...
Hier ook de 30ste echo

5 jaar geleden

Reactie op Cantwait

Ik herken dit ook, maar de maagzuur na bijne elk eten blijft helaas. Iemand ...
Zo natuurlijk mogelijk weet ik niet, voor de zwangerschap had ik al last van iedere dag brandend maagzuur.Ik heb op doktersrecept Omeprazol voor geschreven gekregen en mag deze nu gwn door blijven nemen. Misschien contact zoeken met de ha?