10 Reacties

5 jaar geleden

Hoe weet je of die zacht is? Voel je dat zelf of? Ik heb bij mij namelijk geen idee. Als je je zorgen maakt kun je er altijd een belletje aan wagen richting de verloskundige!

5 jaar geleden

Ja ik heb zelf gevoeld. Ik weet nog wel dat voor ik zwanger was mijn baarmoedermond veel harder was, maar ik weet niet zo goed wat normaal is hierbij.

5 jaar geleden

Gewoon de verloskundige bellen! Ik weet van die van mij dat ik bij elke twijfel en met elke vraag mag bellen. Daar zijn ze voor :) Ik heb zelf eigenlijk geen idee, check dat nooit

5 jaar geleden

Kan je dat zelf voelen? 🤓

5 jaar geleden

Ik heb geen idee. Ik voel nooit aan mn baarmoedermond dus nu ook niet

5 jaar geleden

Reactie op verleeed

Kan je dat zelf voelen? 🤓
Ja hoor gewoon op je hurken zitten en gaan😆

5 jaar geleden

Als het iets is om je zorgen om te maken neem ik aan dat ze met regelmaat voelen hoe je baarmoedermond er aan toe is. Dat is geen controlepunt dus volgens mij hoef je je hier ook geen zorgen om te maken

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft ook een zwakke baarmoeder mond en heeft hierdoor haar eerste kindje verloren met 23 weken omdat ze het niet wisten werd het te zwaar. De hierop volgende zwangerschappen heeft ze een chirotcar (als je het zo schrijft) bandje gekregen een soort tierap die je baarmoeder dicht houd

5 jaar geleden

Reactie op Cynthiag92

Mijn moeder heeft ook een zwakke baarmoeder mond en heeft hierdoor haar eer ...
Jeetje wat heftig! Wist niet dat zoiets bestond. Ik ga het bij mijn volgende controle even laten checken.