9 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde (vandaag 13 weken) en voel het vooral sochtends als ik net wakker ben. Ik voelde ook al bij de bevruchting dat het raak was dus ook goed in touch met mn lichaam 馃槉. Ik ga er maar vanuit dat het de baby is en geniet er van!

5 jaar geleden

Ik heb het deze nacht gevoeld.馃グ

5 jaar geleden

Ik wist ook meteen vanaf moment van bevruchting dat ik zwanger was vooral door mijn borsten. Ik ben nu 12 weken en heb een soort van schokjes in m鈥檔 buik wat hooguit 2 seconden duurt maar ik betwijfel of het de baby...

5 jaar geleden

Reactie op mellodyquinty

Ik wist ook meteen vanaf moment van bevruchting dat ik zwanger was vooral d ...
Het voelt bij mij als vlinders, maar die voel ik normaal in mn borstkas en nu onder mn navel

5 jaar geleden

Reactie op mellodyquinty

Ik wist ook meteen vanaf moment van bevruchting dat ik zwanger was vooral d ...
Bij mij zijn het ook schokjes, zoals je ooglid die kan trillen, maar dan kort in m'n buik. K zag daarnet ook dat m'n buik samentrekt op dat ik het voel.

5 jaar geleden

Wat leuk!! Lijkt me echt genieten <3 Ik voel alleen soms een licht zeurderig gevoeld of steekjes. Ik denk dat dat de groei van de baarmoeder is, want dat voelde ik al vanaf week 5.

5 jaar geleden

Ik voel ook dingen maar weet nou niet of het de baby is of mijn lichaam zelf ik denk dat ik er wel later achter kom, wanneer ik echt door heb dat de baby zal bewegen. Is mijn eerste zwangerschap, maar ik voelde me ook vanaf de bevruchting al zwanger en voelde me opeens licht in mn hoofd. Had 3x een zwangerschapstest gedaan en er kwam negatief uit. Maarja logisch want je ziet het niet gelijk bij je urine. Totdat op een dag mijn borsten zo'n extreme pijn deden en toen dacht ik ok茅 nu ga ik me testen ook! En yep toen bleek ik echt zwanger ook.

5 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Bij mij zijn het ook schokjes, zoals je ooglid die kan trillen, maar dan ko ...
Dat heb ik ook! Ik had het bij een week of 8 al, dus van dat gevoel weet ik zeker dat het niet de baby is. Nu bij 14+ voel ik ook wat ander type 'beweging' in m'n buik, wat me veeeeeel meer doet denken aan het bewegen van de baby (tweede zwangerschap) vorige keer voelde ik t pas vrij laat ivm placenta voor. Er zit bij mij dus wel echt een verschil in, en ik had echt een owja momentje.

5 jaar geleden

Ik heb ook wel al iets gevoeld vanaf 13 weken, maar super licht waardoor ik ook niet helemaal weet of het de baby is, al maak ik mezelf dat heel graag wijs dan 馃グ kijk er wel echt naar uit het zeker te weten dat het de baby is 馃槏 vandaag 15 weken en slechts 3 keer die lichte zenuwtrekjes gevoeld