7 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even! Ik heb hier ook last van en me rug doet zelfs pijn als ik moet bukken.. Maar ben pas 5+3 weken .. Hopelijk hoort het erbij 馃崁

5 jaar geleden

Ik heb vandaag ook veel last van steken en buikpijn. Voelt ook super warm aan. Idd precies alsof je ongesteld bent. Is normaal hoor! Ik heb ook veel last van mijn rug. (Deels door de reuma) zijn de gewone symptomen hoor.

5 jaar geleden

Zelfde hier! Trekt ook beetje door naar de benen馃槴

5 jaar geleden

Ik heb tijdens de innesteling kramp in mn onderrug gehad, maar ik heb het vandaag weer een beetje. Sinds een tijdje ook weer lichte kramp in mn buik gehad (meestal is dat de groei van de baarmoeder).. Het voelt vanbinnen idd warm aan. Hopelijk groeit mn baarmoeder en trekt dat wat door naar mn rug..馃馃崁

5 jaar geleden

Reactie op kdr_

Zelfde hier! Trekt ook beetje door naar de benen馃槴
Heb ik ook enorm last van. Zo een zeurende spierpijn en precies alsof ze 100 kilo wegen...

5 jaar geleden

Bij mij is de buikpijn de reden dat ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben. Ondertussen 7w en heb er ng steeds veel last van. Maakt mij ook erg onzeker, HA en gynea zeggen dat het normaal is...

5 jaar geleden

Ik volg mee ben 7 weken en 3 dagen zwanger en heb stekende pijn in mijn buik en rug is dat normaal