9 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit meestal in de avond in rust, hoort er gewoon bij igues😊

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Pijn kan je het niet noemen maar wel een raar gevoel. En ook van die steken af en toe. Ik ben elke keer bang dat er iets niet goed is ivm miskramen in het verleden. Maar ‘ fijn ‘ ( is het natuurlijk niet echt ) om te lezen dat anderen het ook herkennen.

5 jaar geleden

Ja hier ook! Ben bijna 15 weken, maar vermoed zelf dat het inderdaad de banden zijn en de groei van de baarmoeder, aangezien ik nu merk dan m'n buik goed begint te groeien 😅😄

5 jaar geleden

Ik heb dit ook! Vooral na het avondeten. Mijn buik voelt echt mega opgeblazen dan. Maar heb het gevoel dat dit meer mijn darmen zijn!

5 jaar geleden

Ja, hier ook. 14 weken zwanger vandaag, heb regelmatig steekjes middenonder en ook af en toe een steek links of rechts als ik opsta. Ik ga er vanuit dat alles goed is. Natuurlijk altijd een btje spannend; ik heb ook een miskraam gehad, in september. Nu geen bloedverlies dus dat is sowieso goed. 😉

5 jaar geleden

Ja, hier ook. 14 weken zwanger vandaag, heb regelmatig steekjes middenonder en ook af en toe een steek links of rechts als ik opsta. Ik ga er vanuit dat alles goed is. Natuurlijk altijd een btje spannend; ik heb ook een miskraam gehad, in september. Nu geen bloedverlies dus dat is sowieso goed. 😉

5 jaar geleden

Ik heb daar ook last van en ben morgen 13 weken.

5 jaar geleden

Fijn om te lezen dat er herkenning is! Het is wat, al die veranderingen in je lijf 😄

5 jaar geleden

Ik heb dat ook en ze zijn erachter gekomen dat ik blaasontsteking heb. Wat een gedoe.