22 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee. Onze zoon zit idd ook zo in de auto stoel

4 jaar geleden

Ik heb hem er al lang uit omdat het met de voetenzak echt niet goed meer zat... heb wel nog een verkleiner enkel rond haar hoofd

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde maxi cosi en ik heb m er al een tijdje uit. Mijn dochter paste er ook niet meer lekker in, zeker niet met de voetenzak. Wist eigenlijk niet dat er een leeftijd aan verbonden was 🙈

4 jaar geleden

Bestaat de verkleiner van je maxicosi niet uit 2 delen? Wij hebben de maxicosi pebble pro en daarbij heb je de verkleiner in 2 delen, de hoofdverkleiner en voor de rug/billen. Als we de rug verkleiner eruit halen wordt het hoofdje nog wel door de (hoofd) verkleiner ondersteunt.

4 jaar geleden

Wij hebben hem er ook al uit door dezelfde reden. Wij hebben de maxicosi marble. In het begin leek het nog veel te breed voor haar en ze zakte zelfs een beetje onderuit. Maar de zitverkleiner was toch echt te klein geworden. Nu past ze er gelukkig goed in.

4 jaar geleden

Reactie op WJW

Bestaat de verkleiner van je maxicosi niet uit 2 delen? Wij hebben de maxi ...
Nee helaas, bij deze niet!

4 jaar geleden

Hier is hij er sinds dat m'n zoontje 2,5 maand is eruit ongeveer dat stukje voor bij het hoofdje wel langer laten zitten. Vind lengte/gewicht meer zeggen dan leeftijd....

4 jaar geleden

Wij hebben met 2 mnd de verkleiner er al uit gehaald. Sindsdien een veel blijere baby

4 jaar geleden

Bij ons was deze er al na 4 weken uit.

4 jaar geleden

Met 11 weken eruit

4 jaar geleden

Hoe lang is je dochter Pip. Wij hebben hem er ook uit. Gedaan met 15 weken. Ze zat er vanaf toen heel raar in.

4 jaar geleden

Ik heb hem er gisteren uitgehaald toevallig. Hij is nu 4 maanden. Kwa zitruimte zit die goed alleen als die slaapt in de maxicosi in de auto en we gaan de bocht om gaat zijn hoofdje ook van links naar rechts. Heb nu alleen de versteviger bij het hoofd erin gedaan en nu zit die perfect

4 jaar geleden

Wij hebben die er ook sinds kort uitgehaald ook omdat ze niet meer gemakkelijk zat. Enkel het hoofdsteuntje zit er nog in omdat inderdaad bij een bocht dat hoofd nog heen en weer gaat

4 jaar geleden

Hier was hij er na 4 weken ofzo al uit. Mijn zoontje komr nu al bijna met de bovenkant van z'n hoofdje tot de bovenkant van de maxi cosi.. Heb begrepen dat het dan tijd is voor een autostoeltje dus moet ook weer op zoek, hij is nu 4 maanden

4 jaar geleden

Ik heb hem er bij 2,5 uit gehaald en vind het heerlijk volgens mij. Ze slaapt in haar maxi cosi sneller en beter dan in haar bed 😂

4 jaar geleden

Wij hebben de autostoel van cybex en daar stond op de verkleiner dat hij eruit moest vanaf 60 cm. Staat zoiets niet bij alle autostoelen erop?

4 jaar geleden

Ik heb de zit verkleiner ook eruit gehaald deze week, maar alleen het schuim waar hij op zit en dus niet het gedeelte waar zijn hoofd nog lekker in zit. Mijn zoontje is nu 14 weken en 5,5kg en zit nu een stuk fijner in de maxi-cosi ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben de verkleiner na 2 autoritjes er al uit gehaald, in de eerste week. Hij zat al helemaal klem

4 jaar geleden

Na 10 weken ook uitgehaald. Rond de 6,5 kilo volgens mij

4 jaar geleden

Hier al vroeg eruit, baby is met 13 weken gemeten op 66,5 cm en 8,5 kilo (borstvoeding, volgt braaf n eigen curve maar ècht een enorm kind). Check ook even goed of de gordel niet een standje omhoog moet! Dan schuift ook die hoofdbeschermer mee omhoog. De boog rond het hoofd doe ik er nu los omheen als hij erin zit. Dan schuif ik het nog rond zijn hoofd. Ik vind hem nog te wiebelig om dit helemaal zelf te moeten doen. Dat ze klem zitten is juist de bedoeling. Die zitverkleiner onder de billen is vaak al snel niet meer nodig maar die rond het hoofd zou ik zo lang mogelijk laten zitten! Klappen van opzij doen het meeste kwaad en juist daar heb je m nodig.