31 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op sasx
Ik zou het niet doen, het is schadelijk voor je lichaam
Voor me lichaam/huid weet ik. Qua huidkanker etc. Maar had het nu over de zwangerschap in het algemeen 😉
5 jaar geleden
Reactie op kyona
Ik ga dit morgen bij de vk even vragen! Ging ook altijd standaard. Ik laat ...
Toppie!! ☺️
5 jaar geleden
Reactie op toju94
Ik gebruik nu heerlijke zelfbruiner voor m’n gezicht! Een echte aanrader. : ...
Welke gebruik je? Ik heb er 2, maar volgende dag is weinig tot geen resultaat...
5 jaar geleden
Welke gebruik je? Ik heb er 2, maar volgende dag is weinig tot geen resulta ...
Ik gebruik nu die van bali body. Eerst 3 avonden een lekkere laag op m’n gezicht gesmeerd en nu houd ik het om de dag in de avond bij. Ik ben zelf al licht getint, maar het haalt net dat grauw / gelige uit m’n gezicht weg. 😀
5 jaar geleden
Reactie op toju94
Ik gebruik nu die van bali body. Eerst 3 avonden een lekkere laag op m’n ge ...
Stinkt die? Ik kan die van mij, bondi sands niet verdragen!! Haha
5 jaar geleden
Reactie op Babytwee23
Marc Inbane is een hele fijne zelfbruiner met mooi resultaat!
Oh super. Ik vind hem prijzig dus twijfel. Maar hij blijft terugkomen. Blijft de kleur langer zitten? Financieel beter aangezien de zonnebank bijna €15 euro kost per keer
5 jaar geleden
Ik zou het ook niet doen, je kan hierdoor snel een zwangerschapsmasker krijgen. Niet alleen op je gezicht, maar over heel je lichaam.. ik denk niet dat een zonnebank creme daar tegen gaat helpen.
Tip van mij: kijk eens op bali body, ik gebruik hun zelf tanners. Vooral de face tan water is heel fijn voor je gezicht + hals!
5 jaar geleden
Ik durf het zelf niet goed aan nu, ging voorheen ook regelmatig 🙈 Ik ga wel veel wandelen nu buiten, voor beweging en om even half uurtje buiten te zijn. Dat scheelt in ieder geval voor m’n gezicht al een beetje kleur.
5 jaar geleden
Hoi hoi!
Toevallig werk ik een zonnestudio.
Zonnen kan gewoon! Wel kan je het beste je gezichtsbruiner uitzetten omdat er anders een kans bestaat dat je een zwangerschapsmasker ontwikkeld. Omdat je nog wel licht van de lichaamsbruiner krijgt is het belangrijk om je gezicht met een goede spf in te smeren zodat deze goed beschermd is!
Het ligt er aan hoe ver je in je zwangerschap bent, maar in principe kan de straling van de zonnebank niet bij je kindje komen. Wel is altijd het advies om vanaf 6/7 maand ongeveer een handdoek op je buik te leggen, dit heeft te maken met het feit dat het baby’tje ligt herkend en dan dus ook eventueel drukker kan worden etc waardoor voor jou de bezonning minder prettig is. Het is dus niet schadelijk voor je kindje maar het is meer voor de eventuele onrust of verwarring van ritme voor je kindje.
Uiteraard moet je gewoon doen wat goed voelt voor jou en als jij het fijn vind om eerder een handdoekje etc te gebruiken is hier natuurlijk niks mis mee :)
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Xx
5 jaar geleden
Reactie op MichelleT1995
Hoi hoi!
Toevallig werk ik een zonnestudio.
Zonnen kan gewoon! Wel kan je ...
Ah wat lief dat je de moeite heb genomen om het me uit te leggen. Dan ga ik er idd even over nadenken. Dankjewel🥰