19 Reacties

3 jaar geleden

De zonnebrand van de Lidl kwam vorig jaar als 2de uit de test als beste zonnebrand. Mijn zoontje heeft heel erg last van zijn eczeem in combinatie met zonnebrand. Maar met die van de Lidl heeft hij nergens last van. De nummer 1 is 30 euro per tube en vind ik niet lekker smeren.

3 jaar geleden

Wij lopen bij de dermatoloog voor het eczeem van onze dochter en het advies is van hen om deze aan te schaffen icm eczeem. Wij hadden Vision en dat is niet goed genoeg icm eczeem zeggen ze. Nivea en andere merken al helemaal niet.

3 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Wij lopen bij de dermatoloog voor het eczeem van onze dochter en het advies ...
Dat is trouwens wat de dermatoloog zegt. ;) Dus ik herhaal vooral (we waren hier een paar dagen geleden en toen heb ik dit gevraagd)

3 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Wij lopen bij de dermatoloog voor het eczeem van onze dochter en het advies ...
Test het wel eerst op een klein stukje uit. Mijn zoontje kan daar niet tegen.

3 jaar geleden

Reactie op MariekeHelena

Test het wel eerst op een klein stukje uit. Mijn zoontje kan daar niet tege ...
Dankjewel! Had ik niet aan gedacht maar g ik dan zeker doen. Eerst even de tester op een stukje huid voor ik zo'n dure fles aanschaf

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook die van La roche posay voor de eczeem gevoelige huid van ons mannetje. Werkt top!! Gebruiken kverigens ook de lipikar baume lotion als onderhoud en de waslotion van ls roche posay. Liever wat duurdere zonnebrand, dan dat het eczeem verergert

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook eczeem en wij gebruiken undercover skincare van Jetkse Ultee. Hij reageert hier totaal niet op gelukkig. Is ook als best getest!

3 jaar geleden

La rosay posay heeft geweldige gezichts creme voor babies dus ik denk dat de zonnebrandcreme ook geschikt er voor is

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk een zonnebrand gebruiken op mineraal basis en parfum vrij. Zelf gebruik ik die van Young living en ben super tevreden + chemie en parfum vrij

3 jaar geleden

Wij gebruiken die van Naïf, tot nu toe erg tevreden 😊

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Kun je die La roche ook ergens in de winkel kopen of alleen online?

3 jaar geleden

Reactie op Anomom99

Bedankt voor de reacties! Kun je die La roche ook ergens in de winkel kopen ...
Bij ons heeft de apotheek m

3 jaar geleden

Reactie op Anomom99

Bedankt voor de reacties! Kun je die La roche ook ergens in de winkel kopen ...
Bij de Etos enkel online en nu met 20% korting

3 jaar geleden

Wij gebruiken de biodermal 50 voor gevoelige huid icm 4 dagen ultracortenol (enige wat bij ons werkt voor eczeem). Geen bijwerkingen gehad ook niet onder de volle zon op vakantie. Ik smeer het wel met een schone make-up borstel zodat het even en makkelijk smeerbaar is!

3 jaar geleden

Reactie op Charlene91

Ons zoontje heeft ook eczeem en wij gebruiken undercover skincare van Jetks ...
Wij hebben deze ook! Perfect bij onze dochter en wij smeren er zelf inmiddels ook mee!

3 jaar geleden

Ik heb van een dermatoloog begrepen dat een eczeem gevoelige huid sowieso beter factor 30 kan gebruiken zodat de huid nog kan 'ademen' met factor 50 schijn je namelijk de huid dicht te smeren. Mijn dochtertje heeft ook best veel/vaak last van eczeem. Wij gebruiken nu zonnebrandcreme van Jetske Ultee en smeert erg fijn (niet zo dik), maar van drs. Leenarts en La roche hoor ik ook veel goede berichten over!

3 jaar geleden

Hier ook een zoontje met soms heel erg eczeem en wij gebruiken ook die van Jetske Ultee en daar reageert zijn huid gelukkig goed op ☺️

3 jaar geleden

Voor iedereen met kindjes met eczeem. in 90% van de gevallen komt het vanuit de buik (lees voeding). En dat is net het gedeelte waar artsen niet in worden opgeleid. Maar juist zo jong is het heel goed mogelijk om de eczeem te minimaliseren. Hoe verschilt echt per kind maar een goede (dus geen kwakzalver) orthomoleculaire arts of iemand die aan bioresonantie doet kan je echt helpen. Straks is het er voor het leven terwijl aanpassen soms zo simpel is. Voorbeeld: ze hoeven niet allergisch te zijn voor koemelk maar het kan wel de darmflora aantasten en dus eczeem krijgen. Hormoonzalf is nog altijd symptoom bestrijding en geen oorzaak aanpakken. En waarom krijg je dat niet van de arts mee? Heel simpel: zit niet in hun opleiding.

3 jaar geleden

Reactie op Bruisend

Voor iedereen met kindjes met eczeem. in 90% van de gevallen komt het vanui ...
Heb je hier zelf ervaring mee met een behandeling? :) Ik ben wel benieuwd