10 Reacties

4 jaar geleden

Lees ff mee

4 jaar geleden

Poep van onze kleine ruikt ook niet fris scheetjes ook niet. Krijgt enkel bv.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik had het er toevallig vanmorgen nog over. Ik vind mijn zoons ontlasting naar jodenkoeken ruiken en mijn man ruikt spritsen 😅. Een moeder uit de klas van onze oudste zei ook dat het haar bij haar kindje nog het meest aan cakemix deed denken. Ik geef enkel borstvoeding en dat deed zij ook. Overwegend zoet dus!

4 jaar geleden

De poep van onze kleine ruikt ook zuur en beetje gassig! Haar scheten ook hoor! Niks aan de hand hier.

4 jaar geleden

Ik had het er toevallig vanmorgen nog over. Ik vind mijn zoons ontlasting n ...
Zijn scheetjes kunnen wel echt enorm stinken trouwens.

4 jaar geleden

Hier zei de osteopaat dat als de ontlasting naar rotte eieren ruikt (bij mijn kleine man met darmkrampjes) dat er moeite is met het verteren/afbreken van eiwitten en als het zurig ruikt juist moeite met de koolhydraten. Niet per se een ramp dus maar dat zou een oorzaak kunnen zijn misschien?

4 jaar geleden

De poep stinkt niet, de scheetjes daarentegen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nienkeroos

Poep van onze kleine ruikt ook niet fris scheetjes ook niet. Krijgt enkel b ...
Zo te zien is het normaal. Oef 😅

4 jaar geleden

Ik had het er toevallig vanmorgen nog over. Ik vind mijn zoons ontlasting n ...
Hahahah zo mooi beschreven 😅

4 jaar geleden

Het kan aan mij liggen hoor, maar of de bv-poep van mijn kleintje nou zoet, zuur of anders ruikt... In essentie stinkt het voor mij gewoon 😅 En de scheetje al helemaal, daar maakt hij echt werk van zeg 💩
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.