22 Reacties

5 jaar geleden

H&M heeft ook veel leuke dingen voor kantoor voor niet al teveel geld

5 jaar geleden

Jaa ik heb ook een paar basics van H&M, o.a. een nette jeans en die was 20 euro. Dit combineer ik nu vooral met een blouse / colbertje

5 jaar geleden

Hangt ook heel erg van de dresscode van je bedrijf af. Hier is een leuk jurkje van bv Prenatal met legging bijvoorbeeld al dikke prima. Wat voor iets zoek je?

5 jaar geleden

Vinted!!! Staat veel meer dan fb en marktplaats :) even bij je search je maten invullen en dan waar je naar op zoek bent (als je bijv ‘maternity’ intikt zie je ook aanbieders uit frankrijk, die verkopen ook mega veel via vinted) de verzendprijzen gaan al vanaf 2.85€ Heb echt goede ervaringen met vinted. Sommige dames verkopen ook kleding die nog helemaal nieuw zijn met kaartje! 😃

5 jaar geleden

h en M :)

5 jaar geleden

Ik volg even, ik kijk echt dagelijks naar leuke kleding, ook voor in de zomer waar ik aan een de dresscode moet houden, zo lastig.

5 jaar geleden

Ik zit in IT en moest ook nette kleding voor op kantoor. Ik had met de solde enkele op Zalando gevonden voor 15€ ;)

5 jaar geleden

Als je jeans mag dragen? Kan ik de broeken van de Lidl aanraden! Eerder nog nooit kleding gekocht maar ze zitten top en ze zijn echt goedkoop!

5 jaar geleden

Ik ben receptioniste en van mij wordt dan ook verwacht dat ik netjes gekleed ga. Heb nu standaard een zwarte zwangerschapsbroek en combineer dit met verschillende tops ( sommige al wel zwangerschapstops ) en een blazer die ik heb.. buikje komt er dan ook mooi in uit 😊 .. Ook heb ik laatst in de sale bij Prenatal wat jurkjes besteld ( meesten zijn niet mijn ding, was even zoeken ) en met n panty eronder ben ik klaar.

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Vinted!!! Staat veel meer dan fb en marktplaats :) even bij je search je ma ...
Sluit ik me helemaal bij aan! I love Vinted. Super leuke items voor een goede prijs! En vaak als nieuw, omdat mensen het maar weinig hebben gedragen.

5 jaar geleden

Lidl heeft zwangerschapsbroeken voor 12 euro

5 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje kocht vanalles bij otrium, zoals noppies. Hoge kortingen, broeken van €15,- geloof ik

5 jaar geleden

asos heeft ook mooie dingen

5 jaar geleden

Vinted!

5 jaar geleden

Super, al die tips! Dank allen. Ik heb al iets besteld op Vinted en op zalando. En ik ga nog even verder zoeken bij de andere opties die hier genoemd zijn. Wat een fijne app is Vinted, ik kende het nog niet. Ik ga het verder in de gaten houden.

5 jaar geleden

Reactie op Thjus

Super, al die tips! Dank allen. Ik heb al iets besteld op Vinted en op zala ...
Ook voor kinder kleding en spullen is het top!

5 jaar geleden

Reactie op Jen N

Ik volg even, ik kijk echt dagelijks naar leuke kleding, ook voor in de zom ...
Wat voor dresscode is dat dan? Gewoon nieuwsgierig, want ik kan gewoon aan wat ik wil...

5 jaar geleden

Ik heb op Shein 10 kledingstukken besteld. Met kortingcode EURP was ik 100 euro totaal kwijt. Wel goed recensies lezen voor je een maat kiest verder ben ik tevreden over.

5 jaar geleden

Ik ben inderdaad ook bij SHEIN aan het kijken. Heel goedkoop en leuke kleding en inderdaad even de recensies lezen voor je iets koopt 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Mimi86

Zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje kocht vanalles bij otrium, zoals no ...
Otrium is inderdaad top. Daar kocht ik voor mijn zwangerschap veel. Goede merken, hoge korting. Zwangerschapskleding verkopen ze van Noppies, Queen Mum, Supermom en Esprit. Helaas vooral hele kleine of juist hele grote maten (XS en XL).