22 Reacties
5 jaar geleden
Jaa ik heb ook een paar basics van H&M, o.a. een nette jeans en die was 20 euro. Dit combineer ik nu vooral met een blouse / colbertje
5 jaar geleden
Vinted!!! Staat veel meer dan fb en marktplaats :) even bij je search je maten invullen en dan waar je naar op zoek bent (als je bijv ‘maternity’ intikt zie je ook aanbieders uit frankrijk, die verkopen ook mega veel via vinted) de verzendprijzen gaan al vanaf 2.85€
Heb echt goede ervaringen met vinted. Sommige dames verkopen ook kleding die nog helemaal nieuw zijn met kaartje! 😃
5 jaar geleden
Ik zit in IT en moest ook nette kleding voor op kantoor. Ik had met de solde enkele op Zalando gevonden voor 15€ ;)
5 jaar geleden
Ik ben receptioniste en van mij wordt dan ook verwacht dat ik netjes gekleed ga.
Heb nu standaard een zwarte zwangerschapsbroek en combineer dit met verschillende tops ( sommige al wel zwangerschapstops ) en een blazer die ik heb.. buikje komt er dan ook mooi in uit 😊 ..
Ook heb ik laatst in de sale bij Prenatal wat jurkjes besteld ( meesten zijn niet mijn ding, was even zoeken ) en met n panty eronder ben ik klaar.
5 jaar geleden
Reactie op Thjus
Super, al die tips! Dank allen. Ik heb al iets besteld op Vinted en op zala ...
Ook voor kinder kleding en spullen is het top!
5 jaar geleden
Reactie op Jen N
Ik volg even, ik kijk echt dagelijks naar leuke kleding, ook voor in de zom ...
Wat voor dresscode is dat dan? Gewoon nieuwsgierig, want ik kan gewoon aan wat ik wil...
5 jaar geleden
Reactie op Mimi86
Zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje kocht vanalles bij otrium, zoals no ...
Otrium is inderdaad top. Daar kocht ik voor mijn zwangerschap veel. Goede merken, hoge korting. Zwangerschapskleding verkopen ze van Noppies, Queen Mum, Supermom en Esprit. Helaas vooral hele kleine of juist hele grote maten (XS en XL).