Hallo allemaal, ik ben vanaf morgen 5 weken zwanger en vraag me af vanaf wanneer je best een cr猫me begint te gebruiken om mogelijke zwangerschapsstriemen te voorkomen / in te perken. Hebben jullie een voorkeur voor bepaalde cr猫mes? Alvast bedankt!!
Ik had zo'n soort oranje flesje maar halverwege al geaccepteerd dat ik gewoon trots mijn treden zou krijgen. Nu zwanger voor de 6de keer en 3 Kids thuis. En zit nog steeds lekker in mijn vel ook met mijn tijger strepen馃槉馃榿
Eerste zwangerschap nu 6+2, en ben gister al lekker begonnen met smeren van zwitsal mama. Vind de geur heel lekker, smeert lekker in (niet vettig) en las goede reviews. 鈽猴笍
Ik gebruik bio oil. Kan je ook op allerlei andere plekken gebruiken om bijv littekens of pigmentvlekjes te verminderen. Ik ben nu 6+4 en ik denk dat ik langzaam maar eens ga beginnen met smeren
Ik vind die van rituals heerlijk. Bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt en eigenlijk gewoon meteen gaan smeren toen ik het in huis had. Het is meer om de huid een beetje soepel te houden. Zelf nooit last gehad van striemen, maar dit blijkt gewoon mazzel te zijn.
Zelf zwitsal mama besteld . Ruikt lekker :) eerste zwangerschap. Geen idee of het echt helpt want elk lichaam is anders. Soepel houden en goed zorgen voor jezelf is nooit verkeerd.
Tijdens mijn eerste zwangerschap Zwitsal mama gebruikt, werkte prima! Denk dat ik dit keer Etos eigen merk ga proberen, altijd tevreden over de producten van Etos.
Ik smeer met de olie van weleda. Ze hebben speciale zwangerschapsolie, maar ik smeer ook mn sportmassage olie op mn buik, gewoon wat voorhanden is. Ben er direct mee begonnen nadat ik wist dat ik zwanger was, gewoon na elke douchebeurt (soms drie keer per dag want: KOUD!)
Olijfolie extra vergnogwat, van de eerste pers. 2x per dag en huid kneden, niet smeren maar steeds 1-2cm huid trekken. Ik hoop dat het deze keer ook werkt 馃檹馃徎
Volgens mij maakt het weinig uit wat voor olie of cr猫me je gebruikt zolang het je huid maar voed... dus 'vochtig' en soepel houdt.. verder hebben de stiemen puur te maken met de groei snelheid
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap heel netjes 2maal daags gesmeerd met bio oil. Maar straie krijg je of je krijgt het niet. Ik had na mijn zwangerschap helaas heel mijn buik vol straie. Maar deze zwangerschap ga ik gewoon weer smeren. Het kan sowieso geen kwaad en voelt heerlijk aan!