9 Reacties

10 maanden geleden

Is het echt een soort koliekpijn? Dat je ook niet meer stil kan zitten van de pijn en wil blijven bewegen? Ik heb in november galstenen gehad en dat was exact alsof ik weeën had. Achteraf sluimerde de pijn al een stuk langer, zoals jij een beetje beschrijft. Gal- en nierstenen kunnen deze pijn ook geven. Heb je je huisarts al gesproken? Veel beterschap!

10 maanden geleden

Reactie op hoian

Is het echt een soort koliekpijn? Dat je ook niet meer stil kan zitten van ...
Hier hetzelfde verhaal. Vorige week zijn de stenen weggehaald en de galwegen “schoon” gemaakt en de symptomen zijn tot op heden weg.

10 maanden geleden

Reactie op verok

Hier hetzelfde verhaal. Vorige week zijn de stenen weggehaald en de galwege ...
Wat naar dat jij dit ook gehad hebt. Ik ben benieuwd of je er ook al last van had tijdens je zwangerschap? Ik achteraf gezien wel, maar dat werd afgewimpeld met ‘Dat is de baby die tegen je ribben trapt’ 😅 Met de kennis van nu was dat toch al pijn van de galstenen die aan het irriteren waren.

10 maanden geleden

Reactie op hoian

Wat naar dat jij dit ook gehad hebt. Ik ben benieuwd of je er ook al last v ...
Ja tijdens de zwangerschap had ik regelmatig pijn net onder het einde van het borstbeen. Bij mij werd het benoemd als maagzuur wat irritatie veroorzaakt door het vele spugen. Ze hebben het al die tijd niet geweten en nu 9 maanden na de bevalling had ik zoveel pijn dat de ambulance is geweest en deze het vermoedde. Het ziekenhuis heeft het daarna bevestigd.

10 maanden geleden

Dit kan je appendix zijn!

10 maanden geleden

Reactie op hoian

Is het echt een soort koliekpijn? Dat je ook niet meer stil kan zitten van ...
Ja zo iets is het ook inderdaad! Ik had helaas geen tijd meer gehad om de huisarts te bellen, dit ga ik morgen ochtend gelijk doen.

10 maanden geleden

Jup hier net zo. Midden juni een afspraak staan, ik de k zelf een cyste

10 maanden geleden

Galstenen? Ik heb ze ook as kado ontvangen 😟 hij moet er morgen zelfs uit.. Is de pijn rechts onderin je ribbenkast?

7 maanden geleden

Sorry voor de late update! Maar inderdaad zijn het galstenen...