8 Reacties

2 jaar geleden

Ja, duurt hier al bijna 8 weken.

2 jaar geleden

Heeft hij het warm genoeg? Om 5 uur is het koudste moment van de nacht, waardoor kindjes dan vaak wakker worden (en niet meer in slaap vallen) doordat ze het (te) koud hebben.

2 jaar geleden

Reactie op JufM

Ja, duurt hier al bijna 8 weken.
Oh nee 🙈 Pfff pittig hoor!

2 jaar geleden

Reactie op babybruinsma

Heeft hij het warm genoeg? Om 5 uur is het koudste moment van de nacht, waa ...
Ik zal er nog eens extra op letten volgende keer maar hij voelt niet koud aan als ik 'm uit z'n bedje en slaapzak haal. Misschien toch maar een extra laagje proberen volgende nacht. 🤔 Alles is het proberen waard 😅

2 jaar geleden

Bij ons is dit al heeel lang zo.. we zijn deze week zijn ochtend slaapje van een uur naar 20 min aan het inkorten. Tnt nog geen resultaat helaas... Wij weten het echt niet meer. Verder al zo veel geprobeerd

2 jaar geleden

Mijn dochter was ook zo vroeg wakker de laatste tijd tussen 05.00/05.30 😫 Nu sinds een week doen we als wij gaan slapen nog een dekentje over haar heen , en ze slaapt nu al een week tot 07.00/07.30 en vandaag zelfs tot 08.30 😅

2 jaar geleden

Heb ik ook al een tijdje. Enige wat helpt is flesje melk geven en dan slaapt ze nog 2 uur door. Nadeel is dat het nu weer vaker gebeurt dat ze random ergens anders in de nacht wakker wordt en dan ook melk wil…

2 jaar geleden

Hier ook helaas. Vanaf 9 maanden al is hij standaard tussen 5 en 6 wakker. Dit is nooit meer veranderd helaas. We hebben echt alles al geprobeerd. Wij accepteren het maar en wachten maar of de gouden tip ooit nog komt 😅