84 Reacties

één jaar geleden

Hier ook al paar dagen zo 🙆‍♀️. Hopelijk niet te lang deze periode ...

één jaar geleden

Ja mijn baby is 16 weken en wil niet meer alleen slapen😕 zo veel huilen🥺 hij wil alleen maar bij mama zijn...

één jaar geleden

Reactie op Mama Van Elara

Hier ook al paar dagen zo 🙆‍♀️. Hopelijk niet te lang deze periode ...
Hoop t ook niet! Ze zeggen een maand, haha bizar. Zal vast wel loslopen. Maar jeetje zo aanhankelijk arm mannetje…

één jaar geleden

Hier is het ook wel heftig. Inderdaad niet meer alleen willen slapen, weinig slapen overdag en in de nacht vaak wakker worden (afgelopen nacht 5 keer).

één jaar geleden

Helaas hier ook net begonnen. Weet nog van mijn andere zoon dat het ruim een maand duurde. De echte donderwolk is voor ons rond kerst🙈, bereid me er maar alvast mentaal op voor.

één jaar geleden

Hier ook hoor kleintje van 14 weken. En ze eet weer zo slecht doet een uur over haar fles en krijg er dan net aan 120 in en soms nog wat minder.

één jaar geleden

Reactie op Hurmie134

Hier ook hoor kleintje van 14 weken. En ze eet weer zo slecht doet een uur ...
Ik heb juist het gevoel dat ons zoontje meer wil drinken.. krijgt 5x 180 cc flessen

één jaar geleden

Same here. Ook 14 maanden.

één jaar geleden

Hier ook 14.5 week en sinds een paar dagen in sprong 4. Hij huilt heel veel, waar hij eerst alleen maar lekker aan het kletsen en lachen was. Ook drinkt hij super onrustig aan de borst en slapen is echt een Draaaaama.... en alleen mama is goed... Ik probeer positief te blijven en vind het voor m'n zoontje ook vervelend, maar men, als dit echt 4 weken duurt kan je me wegdragen denk ik....

één jaar geleden

Reactie op Marriebaby

Hier ook 14.5 week en sinds een paar dagen in sprong 4. Hij huilt heel veel ...
Nou precies denk ik ook zo ja!! Niet meer gezellig kletsen indd.. moet zeggen de andere sprongen zouden dan bijv 1 week duren en had hij 2/3 dagen last van. Dus wie weet valt deze ook mee!!

één jaar geleden

Reactie op MamavanL.

Nou precies denk ik ook zo ja!! Niet meer gezellig kletsen indd.. moet zegg ...
Gevonden online: de eerste 3 sprongen duren 1 tot 2 weken. Daarna duurt een sprong gemiddeld 4 weken. Dit is echt een gemiddelde en het kan dus zijn dat jouw baby de ene keer wat langer of juist korter over een sprong doet dan de andere keer

één jaar geleden

Ik hoor van mama's met oudere baby's dat sprong 4 de ergste van allemaal is.... Hier is hij ook ineens een ander kind. Zo zielig!! Hij zit zichzelf zo enorm in de weg 🥺

één jaar geleden

Nog 22 dagen, nog maar 22 dagen, nog maar 22 dagen.....😇

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Nog 22 dagen, nog maar 22 dagen, nog maar 22 dagen.....😇
Hahaha nou ik ga ervan uit dat het hier korter duurt aangezien de andere sprongen ook week zouden duren en bij ons 2/3 dagen🤫🙃

één jaar geleden

Reactie op MamavanL.

Hahaha nou ik ga ervan uit dat het hier korter duurt aangezien de andere sp ...
Ik heb bij de andere echt niks gemerkt. Zou sinds vorige week dinsdag er al in zitten. Is toen juist opeens begonnen met doorslapen maar wel om 5 uur steeds wakker met dikke poepluier ( poepte eerst nooit in de nacht) en sinds gisteren humeurtje 😅. Gelukkig gisteren draagconsulent hier gehad en doe haar nu in de draagzaak aan het einde van de middag. Vanaf 16 uur ( ondanks een mini laatmiddagdutje) is ze niet meer te genieten maar slaapt ook niet. Als ik dr om 17 uur in bed ga leggen gaat ze denk ik de nacht al in en dat moeten we ook niet hebben want dan gaat ze haar ritme nog meer verschuiven

één jaar geleden

Ik heb denk ik niet alleen sprong 4 maar ook andere drama. Het wil allemaal voor geen meter. Krijsen van de pijn lopen drukken snachts niet slapen spugen etc. En dan zou vandaag de vaccinatie er bij komen (maar dat is niet zeker, want cb wou ons niet meer laten komen omdat we 10minuutjes later zouden zijn). Ik zit echt ik weet het niet meer haha. Het is echt een en al drama

één jaar geleden

Ik heb denk ik niet alleen sprong 4 maar ook andere drama. Het wil allemaal ...
Was dat nou voor een gezeur.... ik ben altijd op tijd bij het CB en moet standaard 10 tot 15 minuten wachten.......en dan is het een keer andersom

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Was dat nou voor een gezeur.... ik ben altijd op tijd bij het CB en moet st ...
Gaf ik ook al aan toen ik gebeld werd door de lactatiekundige van het cb. Van ja jullie zijn ook wel es te laat en nu kom ik 1x te laat en mag ik niet meer komen. En belden ook nog wel optijd. Niet om 20 voor 9 wanneer ik er had moeten zijn. Nu heb ik ook al gejammer gehad omdat ze te weinig zou zijn aangekomen (eindstand, mevrouw was na twee weken al bijna een halve kilo zwaarder). Is niet de eerste aanvaring, jammer. Maar dan heb ik nog meer zoek het zelf wel uit geeft me minder stress (cb geeft me veel stress ivm gewicht etc) hopelijk vandaag nog wel de vaccinatie, dat zou fijn zijn. Maar gok van niet.

één jaar geleden

Nou mij kan je al weg dragen. Eerst corona en toen sprong 4 en nu iedere dag een tijd krijsen en dan niet willen eten slaan daardoor een fles over dus ze komt niet eens aan de 700 ml per dag.

één jaar geleden

Gaf ik ook al aan toen ik gebeld werd door de lactatiekundige van het cb. V ...
En mocht je nog komen vandaag?